رئیس هیأت کشتی لرستان خبر داد:

برنامه ریزی برای حضور لرستان در لیگ برتر کشتی

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۳:۵۳
کد خبر: ۳۶۰۳۹۴
برنامه ریزی برای حضور لرستان در لیگ برتر کشتی
رئیس جدید هیأت کشتی لرستان قول داد: فصل آتی استان در لیگ‎های برتر کشتی آزاد و فرنگی حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، وحید والی‎زاده مرادی با بیان اینکه برنامه‎های کوتاه، میان و بلندمدت دارد، افزود: لیگ رده‎های سنی مختلف را برگزار خواهیم کرد و بر اساس تقویم فدراسیون در پیکارهای کشوری شرکت می‎کنیم.

وی با بیان اینکه برای میزبانی پیکارهای مختلف در لرستان برنامه داریم، اضافه کرد: آمادگی میزبانی را داریم و حتی برای رقابت‎های جهانی نیز ظرفیت این کار در لرستان وجود دارد.

والی‎زاده مرادی با اشاره به قابلیت‎های کشتی فرنگی در لرستان و اینکه طبق آمار فدراسیون جزو5 استان برتر هستیم، ادامه داد: رایزنی با فدراسیون برای توسعه کشتی آزاد و فرنگی به‎طور همزمان یکی از اولویت‎های ماست.

رئیس هیأت کشتی لرستان با تأکید بر استعدادیابی گفت: احداث مراکز استعدادیابی مخصوص کشتی با همکاری آموزش و پرورش، سپاه و شهرداری‎ها یکی دیگر از برنامه‎های مهمی است که درصدد اجرای آن هستیم.

وی با تأکید بر اینکه لرستان توانایی شرکت در لیگ برتر آزاد و فرنگی را داراست و مهمترین مشکل بحث‎ مالی است، اظهار کرد: قول می‎دهم این مشکل را حل و سال آینده در لیگ‎های برتر، لرستان تیم داشته باشد. منابع مالی این کار فراهم شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد

نظر شما