برپایی نمایشگاه مبل و دکوراسیون منزل در اردبیل

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۶:۳۷:۲۸
کد خبر: ۳۶۰۴۱۹
برپایی نمایشگاه مبل و دکوراسیون منزل در اردبیل
هشتمین نمایشگاه تخصصی مبل، دکوراسیون منازل، لوستر و چراغ‌های تزئینی با حضور تولیدکنندگانی از پنج استان کشور در اردبیل برپا شد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل در این خصوص اظهار کرد: براساس سیاست‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات ملی، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل نمایشگاه‌هایی را در حمایت از این تولیدات برگزار می‌کند.

ایوب تقواطلب تصریح کرد: هشتمین نمایشگاه تخصصی مبل، دکوراسیون منازل، لوستر و چراغ‌های تزئینی با حضور 50 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، البرز، آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل برپا شده که علاقمندان می‌توانند از امروز تا 25 دی ماه از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی گفت: در این نمایشگاه مشارکت‌کنندگان از سراسر کشور آخرین تولیدات خود را در زمینه مبل، لوستر، دکوراسیون منازل و چراغ‌های تزئینی عرضه کردند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان افزود: این نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 شب برای بازدید عموم علاقمندان و صنعتگران در نظر گرفته شده تا زمینه بازدید و بهره‌برداری بهینه از این نمایشگاه برای علاقمندان و مخاطبان فراهم آید.

تقواطلب اظهار کرد:‌ در دو ماه پایانی سال نیز تلاشمان بر این است تا با برگزاری نمایشگاه‌های دیگر بتوانیم رضایت علاقمندان و مخاطبانمان را در بهره‌مندی از این ظرفیت فراهم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز