با صدور مجوز از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان؛

نخستین شهرک خصوصی در قزوین تاسیس می شود

۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۴:۲۷
کد خبر: ۳۶۰۶۹۷
نخستین شهرک خصوصی در قزوین تاسیس می شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین از شروع احداث شهرک صنعتی خصوصی مروارید سازان قزوین تا دو هفته آینده در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، عبدالقهار ناصحی در مراسم تحویل پروانه تاسیس به مدیرعامل شرکت مروارید سازان قزوین گفت: این شهرک صنعتی دارای کاربری عمومی خواهد بود و صنایع مختلف در آن مستقر می شوند، مطالعه های مورد نیاز برای احداث شهرک مروارید سازان انجام شده و ساخت آن از توجیه اقتصادی و فنی لازم برخوردار است.

وی با بیان اینکه احداث این شهرک خصوصی در هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی قزوین و کارگروه های قانونی مصوب شده است اظهار کرد: طراحی و احداث این مجموعه و همچنین عقد قرارداد برای استقرار واحدهای تولیدی در آن توسط بخش خصوصی و با نظارت شرکت شهرکهای صنعتی قزوین انجام می شود.

ناصحی با اشاره به اینکه در سالیان گذشته مجوز ساخت دو شهرک صنعتی خصوصی ایران خودرو و برلیان در قزوین بدون دخالت شرکت شهرک های صنعتی استان در تصمیم بر احداث آن ها صادر شده بود اما شاهد موفقیت چندانی در ساخت این شهرک ها و حضور واحدهای تولیدی در آن ها نبودیم، عنوان کرد: در رابطه با شهرک مروارید سازان پیش بینی ها و بررسی های مورد نیاز صورت گرفته است تا با حمایت های قانونی شاهد موفقیت بخش خصوصی در ساخت این شهرک صنعتی و جذب سرمایه گذاران باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان در ادامه با اشاره به واگذاری مالکیت و اداره امور 6شهرک و ناحیه صنعتی استان قزوین به بخش خصوصی با هدف تحقق اصل 44قانون اساسی در سال های اخیر، یادآور شد: کاسپین، لیا، آراسنج، حیدریه، خرمدشت و دانسفهان 6شهرک و ناحیه صنعتی واگذار شده به بخش خصوصی محسوب می شوند.

برای احداث این شهرک صنعتی خصوصی مروارید سازان 99هکتار زمین در منطقه پاپلی جاده قزوین-بویین زهرا درنظرگرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز