فرمانده انتظامی استان کرمان:

باید خط قرمز ها رعایت شود

۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۵:۳۵
کد خبر: ۳۶۰۸۳۲
باید خط قرمز ها رعایت شود
فرمانده انتظامی استان کرمان که میزبان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان بود گفت: روح انسان هم به کنسرت و هم به محافل قرآنی نیازمند است اما باید خط قرمز ها نیز رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار رضا بنی اسدی که در دفتر خود میزبان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود، بیان داشت: امیدواریم این نشست مقدمه ای باشد برای هم پوشانی و هم افزایی در حوزه‌های مشترک کاری.

وی ضمن اشاره به برگزاری رویداد های مختلف فرهنگی و هنری در استان کرمان افزود: روح انسان هم به کنسرت و هم به محافل قرآنی نیازمند است اما باید خط قرمز ها نیز رعایت شود.

سردار بنی اسدی توجه به شعائر دینی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: نباید بگذاریم برای یک برنامه به ظاهر فرهنگی تمام ارزش ها و باور ها زیر سوال برود.

وی مدیریت برنامه های فرهنگی و هنری را ضامن بقا و اثرگذاری آنان دانست و اظهار داشت: چنان چه مدیریت صحیح وجود نداشته باشد این برنامه ها به مرور حذف خواهند شد و هنرمندان و مردم توامان ضرر خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان گفت: باید با زبان خود هنرمندان با آن ها صحبت شود و ما معتقدیم در القای دغدغه های امنیتی پلیس به هنرمندان باید تعامل دوسویه بین پلیس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار شود.

وی در پایان بیان داشت: تمام دغدغه های معاونت اجتماعی و دفتر تحقیقات پلیس کرمان این است که مسائل اجتماعی به مسائل امنیتی تبدیل نشوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز