مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

بخش عمده مشکلات ترافیکی کرمان، ریشه فرهنگی دارد

۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۰:۲۶
کد خبر: ۳۶۰۸۶۵
بخش عمده مشکلات ترافیکی کرمان، ریشه فرهنگی دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: متولی مسائل فرهنگی تنها اداره کل فرهنگ و ارشاد نیست و ما معتقدیم بخش عمده مشکلات ترافیکی کرمان، ریشه فرهنگی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ "محمدرضا علیزاده" در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: حوزه فرهنگی حوزه ای گسترده است که همه دستگاه ها با آن مرتبط هستند.

وی افزود: قطعا ارزشی که به عنوان فرهنگ در جامعه جا بیافتد باعث کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

علیزاده بر تعامل دوسویه پلیس کرمان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد و بیان داشت: از پلیس توفع داریم تا در اعطای مجوز ها و نظارت بر اماکن هنری رعایت حال اصحاب قلم و هنرمندان را بکند.

وی هنرمندان را اقشار حساس اجتماع خواند و اضافه کرد: مجوز اجرای کنسرت ها بر اساس قانون اعطا می شود با این حال با تعامل می توان حساسیت اقشار مختلف جامعه را در تصمیم گیری ها دخیل کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نظارت خود را بر اجراهای صحنه ای با دقت انجام می دهد و مراقب رعایت شئونات دینی و اسلامی است.

وی رابطه بین اقدامات فرهنگی و کاهش جرایم را ارتباطی مستقیم دانست و اضافه کرد: امیدواریم در آینده شاهد همگرایی و هم افزایی بین دو مجموعه باشیم.

علیزاده در پایان عمده مشکلات ترافیکی کرمان را ناشی از مشکلات فرهنگی معرفی کرد و گفت: متولی مسائل فرهنگی تنها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست و تمام نهاد های ذی ربط باید مسوولیت های خود را به انجام برسانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز