رییس کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری لرستان:

باید مشوق‌های سرمایه‌گذاری لرستان را تقویت کنیم

۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۳:۱۳
کد خبر: ۳۶۰۹۵۶
باید مشوق‌های سرمایه‌گذاری  لرستان را تقویت کنیم
رییس کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری لرستان گفت :باید مشوق‌های سرمایه‌گذاری را تقویت کنیم.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،رییس‌کل دادگستری استان و رییس کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری لرستان در جلسه‌ی این کمیته با تاکید بر اینکه امروز شرایط صنعت و تولید کشور و استان مطلوب نیست، اظهار داشت: باید تا جایی که می‌توانیم به گونه‌ای عمل کنیم که بخش خصوصی آسیب نبیند و تولید رونق بگیرد.

جعفر بدری با اشاره به اتفاقاتی که در خصوص سفارت عربستان رخ داد، گفت: ایجاد چنین بحران‌هایی باعث می‌شود سرمایه‌گذاری تحت‌الشعاع قرار بگیرد و باعث می‌شود سرمایه‌گذاران امنیت خاطر نداشته باشند.

وی افزود: البته تمام مشکلات این حوزه، سیاسی نیست و خودِ واحدهای تولیدی هم مشکلاتی دارند که باعث شده محصولات‌شان رقابت‌پذیر نباشد.

بدری با تاکید بر اینکه لازم است مشوق‌های سرمایه‌گذاری را تقویت کنیم، تصریح کرد: وقتی کسی قبول می‌کند که در شرایط دشوار امروزی در حوزه‌ی صنعت و تولید سرمایه‌گذاری کند، باید پشتیبانی شود.

رییس کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری لرستان بیان داشت: در حوزه‌ی بهبود فضای کسب و کار قوانین و دستورالعمل‌هایی صادر شده که در حوزه‌ی اجرا با مشکلاتی مواجه هستند.

رییس‌کل دادگستری لرستان با بیان اینکه دستگاه قضایی استان تا آنجا که ممکن باشد در حوزه‌ی مشکلات مرتبط با واحدهای تولیدی با مماشات برخورد می‌کند، عنوان داشت: هر جا روزنه‌ی امیدی برای بهبود شرایط وجود داشته باشد تلاش می‌کنیم با حمایت‌های همه‌جانبه آن را تقویت کنیم.

وی افزود: در حوزه‌ی اختلافات مالیاتی و مشکلات بخش خصوصی و هیات‌های حل اختلاف هم ضروری است جلسه‌ای با حضور رییس دادگستری خرم‌آباد و اعضای هیات‌ها و همچنین سازمان امور مالیاتی استان تشکیل شده و همه مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز