به همت دارالقرآن علامه طباطبایی صورت گرفت؛

تجلیل از ۷ چهره برتر تبلیغ در عرصه‌های مختلف

۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۷:۱۷
کد خبر: ۳۶۱۰۷۱
تجلیل از ۷ چهره برتر تبلیغ در عرصه‌های مختلف
در نخستین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه از هفت چهره برتر تبلیغ در حوزه‌های کودک و نوجوانان، تبلیغ سنتی، تبلیغ در عرصه فضای مجازی و... تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نخستین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه با سخنرانی آیت‌الله مکارم‌شیرازی، آیت‌الله حسینی‌بوشهری و حجت‌الاسلام قرائتی در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد.

در پایان این مراسم از هفت نفر از تلاشگران عرصه تبلیغ علوم دینی در سطوح ملی و بین‌المللی تجلیل شد.

در این مراسم از حجت‌الاسلام محسن قرائتی به دلیل سابقه طولانی در عرصه تبلیغ و پیشکسوت عرصه تبلیغ و همچنین حجت‌الاسلام نظری‌منفرد به دلیل موفقیت در منبر تبلیغ و بیان مواضع اخلاقی به صورت سنتی تقدیر شد.

همچنین در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام ‌راستگو به دلیل موفقیت در تبلیغ رسانه‌ها و تبیین مباحث تربیتی کودکان و نوجوانان و حجت‌الاسلام ‌قدوسی به دلیل بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغ برای نوجوانان، جوانان و طلاب با استفاده از روش پرده‌خوانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در نخستین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه همچنین از حجت‌الاسلام ‌‌‌محمدحسن زمانی معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه به دلیل موفقیت در عرصه تبلیغ بین‌المللی، حجت‌الاسلام‌ سعیدرضا عاملی متخصص علوم ارتباطات و رسانه و عضو شورای عالی فضای مجازی به دلیل موفقیت در عرصه‌های تبلیغی در فضای مجازی و اینترنتی و حجت‌الاسلام‌ ناصر رفیعی به دلیل بیان دلنشین و اثرگذار در منابر تبلیغی و عمومی تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز