گام نخست تیم والیبال پاس مشهد در لیگ دسته یک

۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۸:۱۳:۵۱
کد خبر: ۳۶۱۹۷۸
گام نخست تیم والیبال پاس مشهد در لیگ دسته یک
تیم والیبال پاس مشهد نماینده استان در لیگ دسته یک با کادرفنی جدید خود توانست در کاشان و در مقابل باریج‌اسانس این شهر، به پیروزی برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، وحید ادیب، سرمربی جدید تیم والیبال پاس مشهد در خصوص این دیدار گفت: با توجه به میهمان بودن، شرایط سختی در این دیدار داشتیم اما خوشبختانه بازیکنان باغیرت تیم پاس نشان دادند که جایگاه واقعی ما، اینجای جدول نیست.

وی افزود: با توجه به فاصله زمانی کمی که تا برگزاری این دیدار داشتیم بیشتر روی مباحث روانی تیم کار کردیم تا بازیکنان باور کنند که با توانایی و عزم جزمی که دارند، رتبه تیم پاس باید بهبود یابد. مشکل اصلی ما در تیم همین مساله خودباوری و عادت تیم به شکست بود. البته روی برخی مسائل تاکتیکی نیز با توجه به آنالیز تیم حریف کار کرده‌ بودیم.

ادیب با اشاره به حضور علی‌شاهی در کادرفنی پاس گفت: همکاری خوبی با این مربی جوان داریم، علی‌شاهی در تیم جوانان ثامن‌الحجج(ع) حضور دارد و به تازگی توانستند به مرحله نهایی لیگ جوانان کشور راه یابند. امیدواریم بتوانیم با همکاری با یکدیگر در ادامه نیز موفق باشیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

سرمربی جدید تیم پاس افزود: با توجه به شرایط جدول، باید از بازی بعدی خود مقابل نماینده بجنورد پیروز خارج شویم و نماینده کاشان هم ۲ بازی آتی خود را با شکست به اتمام برساند. صعود غیرممکن نیست و باید با تمرین و ممارست بیشتر و البته دقت کافی به موفقیت برسیم.

ادیب تاکید کرد: در بازی با نماینده کاشان از پاسوری سود بردیم که اصلا با تیم ما تمرین نکرده‌ بود و به خاطر اینکه رضایت‌نامه پاسور مورد نظرمان، یوسف تویینقلی صادر‌ نشده ‌بود، چاره‌ای جز این نداشتیم، ولی خوشبختانه معین مددی، پاسوری که به میدان فرستادیم عالی کار کرد، حامد صمدی هم با تجربه‌ای که دارد بسیار خوب کار کرد. به دنبال این هستیم تا بازی خود با نماینده بجنورد را پنجشنبه برگزار کنیم تا در سالن مهران پذیرای حریف باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز