معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان:

انقلاب اسلامی با ماهیت دینی و فرهنگی دارای ارزش های متنوع و مهمی است

۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۸:۱۸:۳۵
کد خبر: ۳۶۱۹۸۰
انقلاب اسلامی با ماهیت دینی و فرهنگی دارای ارزش های متنوع و مهمی است
معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی با ماهیت دینی و فرهنگی دارای ارزش های متنوع و مهمی است و باید در ایام الله هه فجر امسال با برنامه های جذاب و متنوع زوایای این انقلاب بهتر و بیشتر معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد باقر اسلامی در دومین جلسه ستاد دهه فجر دادگستری استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان داشت: انقلاب اسلامی با الگوی اسلام ناب محمدی، امروز پیشروی نهضت بیداری اسلامی در جهان است.

وی اظهار کرد: ارزش های انقلاب اسلامی عدالت، تکریم مردم، رفع بی عدالتی و مبارزه با ظلم و ستم است و وظیفه همگان است که به عنوان سربازان این نظام دراشاعه این ارزش ها تلاش نمایند.

وی با اشاره به اینکه هر سال گرامیداشت ایام اله دهه فجر از حساسیت های خاصی برخوردار است به حوادث اخیر منطقه اشاره کرد و گفت : بایستی برنامه های دهه فجر به شکلی برنامه ریزی شود که مخاطبین ضمن آشنایی گفتمان انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل (ره) با دستاوردهای انقلاب نیز آشنا شوند.

اسلامی تاکید کرد: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب است تا پیام و اهداف انقلاب متناسب با شرایط کنونی و اقشار گوناگون جامعه بار دیگر مرور شود.

این مقام قضائی ابراز داشت: باید فعالیت ها در ابعاد مختلف و بصورت واقعی به مردم ارائه گردد.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان،ضمن ارائه برنامه های دادگستری استان کرمان در دهه فجر، به کیفی سازی برنامه ها برای صدور پیام انقلاب تاکید کرد و خواستار اجرای برنامه های کیفی با رویکرد مردمی در این ایام خجسته شد.

معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان افزود:ستاد دهه فجر دادگستری کل استان کرمان با 11 کمیته و برگزاری بیش از 20عنوان برنامه در سراسر استان اماده اجرای برنامه های دهه فجر می باشد.

وی گفت: برگزاری برنامه های جشن انقلاب خانوده بزرگ دستگاه قضائی، برگزاری مسابقات ورزشی فوتبال ویژه آقایان و آمادگی جسمانی ویژه بانوان،ارائه خدمات مشاوره ای قضائی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، جلسه هم اندیشی، ملاقات عمومی رئیس کل در مصلی کرمان،پیگیری عفو و آزادی زندانیان،تجلیل از کارکنان بازنشسته از جمله برنامه های این ستاد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز