دبیر ستاد انتخابات استان قزوین:

۳۹ نفر از داوطلبین نمایندگی مجلس در استان قزوین رد صلاحیت شدند

۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۰:۴۲
کد خبر: ۳۶۲۱۹۶
۳۹ نفر از داوطلبین نمایندگی مجلس در استان قزوین رد صلاحیت شدند
دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: صلاحیت 61 نفر از داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان قزوین تایید و 39 نفر رد صلاحیت شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فرامرز مرادی با اعلام این خبر افزود: در استان قزوین 153نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه شده و ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 7نفر معادل 6/4درصد انصراف دادند و 61نفر معادل 40درصد تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: بررسی صلاحیت داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی از سوی هیات نظارت نشان می دهد تعداد 39نفر معادل 25درصد رد صلاحیت و تعداد 46 نفر معادل 30درصد مشمول عدم احرازصلاحیت شده اند.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: در حوزه انتخابیه  قزوین، البرز و آبیک  آمارها نشان می دهد از 97داوطلب نمایندگی مجلس 4نفر معادل 4درصد انصراف داده اند، 34نفر معادل 35درصد تایید شده و 27نفر معادل 28درصد رد صلاحیت شده اند و 32نفر معادل 33درصد نیز شرایط عدم احراز را دریافت کرده اند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خاطر نشان کرد: در حوزه انتخابیه  بویین زهرا و آوج نیز آمارها نشان می دهد از مجموع 34داوطلب نمایندگی مجلس 1نفر انصراف، صلاحیت 14نفرمعادل 41درصد تایید شده و 8نفر معادل 24درصد رد صلاحیت شده اند و 11نفر معادل 32درصد نیز مشمول شرایط عدم احراز شده اند.

مرادی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه تاکستان نیز آمارها نشان می دهد از مجموع 22داوطلب نمایندگی مجلس 2نفر انصراف داده اند، صلاحیت 13نفرمعادل 59درصد تایید شده و 4نفر معادل 18درصد رد صلاحیت شده اند و 3نفر معادل 32درصد نیز مشمول شرایط عدم احراز شده اند.

وی در ادامه گفت: داوطلبان رد یا احراز صلاحیت نشده 24ساعت مهلت دارند در صورت اعتراض، شکایت خود را تقدیم هیات نظارت استان یا شورای نگهبان کنند و شورای نگهبان نیز از امروز 27دی ماه لغایت 16بهمن به مدت 20روز مهلت دارند که با شکایت این افراد رسیدگی و اعلام نظر قطعی و نهایی خود را به وزارت کشور اعلام کند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری 7 اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز