رییس هیات بازرسی انتخابات استان قزوین:

انتخابات استان را حدود ۱۲۰۰ بازرس رصد می کنند

۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۸:۴۵
کد خبر: ۳۶۲۹۶۹
انتخابات استان را حدود ۱۲۰۰ بازرس رصد می کنند
حبیبی: برای هر منطقه شهرداری یک بازرس ویژه درنظر گرفته شده و تقریبا 1200 نفر بازرس، انتخابات استان را رصد خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی در سومین جلسه هیات بازرسی انتخابات استان تصریح کرد: انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی در واقع یک رفراندوم محسوب می شود و باید همه تلاش ها در راستای زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم باشد.

وی افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور بارها تاکید فرمودند انتخابات انقلاب را بیمه می کند، مسئولان برگزاری انتخابات نیز در راستای برگزاری انتخابات سالم و پرشور تلاش کنند تا حق کسی ضایع نشود.

وی با بیان اینکه رای آحاد مردم در سرنوشت کشور تاثیرگذار است، عنوان کرد: حضور مردم در همه صحنه ها به ویژه انتخابات مهم و اثر بخش است.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان ادامه داد: فعالیت هیأت های بازرسی باید به گونه ای باشد که انتخاباتی باشکوه و مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب و مسئولین نظام باشد.

وی با تاکید بر این نکته که انتخابات در اصل یک نوع زلزله سیاسی است، گفت: در جریان انتخابات نباید خدمات نظام و دولت خدمتگزار زیر سوال برود چون ضربه ای خواهد بود بر کلیت نظام و نباید به هر بهانه ای و به نفع جریان خاص بهره برداری سیاسی صورت گیرد.

حبیبی تصریح کرد: ساز و کار انتخابات یک ساز و کار جامع و کامل است و به فرموده رهبری تخلف در انتخابات معنا ندارد.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان  گفت: در روز انتخابات برای هر صندوق یک بازرس و برای هر 20شعبه یک سربازرس تعیین خواهد شد.

وی افزود: برای هر منطقه شهرداری یک بازرس ویژه در نظر گرفته شده و تقریبا 1200 نفر بازرس، انتخابات استان را رصد خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: وظیفه هیات بازرسی از لحظه شروع ثبت‌نام کاندیداها آغاز و تا پایان انتخابات ادامه دارد و این هیات به دقت فعالیت‌های انتخاباتی را رصد می‌کند.

حبیبی همچنین تاکید کرد: تمام تلاش دست‌اندرکاران انتخابات در راستای صیانت از آرای مردم است تا شاهد انتخاباتی سالم، مطمئن و با حضور حداکثری مردم باشیم.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان همچنین از راه اندازی سامانه هوشمند بازرسی انتخابات با عنوان سامانه سهبا خبر داد و افزود: 22مرحله انتخابات از شروع تا پایان کار رصد و جمع بندی شده است و به سازمان بازرسی وزارت کشور منعکس خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز