رئیس فدراسیون قایقرانی:

خراسان رضوی قدرت اول بانوان در کانوپولو است

۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۵:۲۳
کد خبر: ۳۶۲۹۸۶
خراسان رضوی قدرت اول بانوان در کانوپولو است
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: خراسان رضوی با فعالسازی شهرستان‌های خود می‌تواند حضور پر رنگی در قایقرانی داشته باشد.

    به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، غلامرضا امینی پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابی رئیس هیئت قایقرانی خراسان رضوی که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: فدراسیون قایقرانی در قالب 3 فدراسیون جهانی فعالیت خود را ادامه می‌دهد که به همین دلیل از رشته‌های پرمدال می‌باشد و با حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در مسابقات مختلف حضور دارد.

وی افزود: در بازی‌های آسیایی اینچئون ما پرمدال ترین فدراسیون بودیم و در اکثر مسابقات از پرتعدادترین کاروان‌های ورزشی کشورمان هستیم، در این رشته استعداد‌های خوبی در خراسان رضوی وجود دارد ایمدوارم به حمایت مکدیران استانی ورزشکاران مستعد این رشته را شناسایی و به اردو‌های مختلف آماده سازی دعوت کنیم.

امینی خاطرنشان کرد: مدیران ورزشی توجه خوبی به این رشته دارند، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی لطف کردند که یکی از مشکلات دیرینه این استان در این رشته را قبل از آغاز مجمع برطرف کردند و شرایط تمرینی مناسب این رشته را در اطراف مشهد به این رشته تخصیص دادند.

رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: خراسان رضوی حضور خوبی در مسابقات مختلف دارد، می‌توانیم بگوییم قدرت اول کانوپولو بانوان در کشور در استان خراسان رضوی است.

وی خاطرنشان کرد: جز محدود رشته‌هایی هستیم که بانوانمان مشکلی ندارند و با رعایت کامل شئونات اسلامی در مسابقات مختلف حضور پیدا می‌کنند.

امینی در پایان گفت: متاسفانه برخی استان‌ها فقط به مرکز استان توجه دارند در صورتی که ما ورزشکاران بسیاری داریم که از شهرستان‌های کوچک به تیم ملی راه یافته‌اند استان خراسان رضوی هم ظرفیت‌های بسیاری دارد و نباید فقط به مشهد توجه داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز