بازدید سر زده رییس بهزیستی شهرستان خرم آباد از مرکز نگهداری سالمندان

۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۱:۳۱
کد خبر: ۳۶۳۱۲۱
بازدید سر زده رییس بهزیستی شهرستان خرم آباد از مرکز نگهداری سالمندان
رییس و جمعی از مدیران اداره بهزیستی شهرستان خرم آباد به صورت سرزده از بخش‌های مختلف مرکز نگهداری سالمندان صدیق بازدید و از نزدیک با مسائل و مشکلات سالمندان و مرکز آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در لرستان، رییس اداره بهزیستی شهرستان خرم آباد به اتفاق جمعی از معاونان و کارشناسان از مرکز شبانه‌روزی نگهداری سالمندان صدیق بازدید و با سالمندان به گپ و گفت پرداختند و با درد دل و مسائل و مشکلات آنها آشنا شدند.

حجت حق نظری رییس اداره بهزیستی شهرستان خرم آباد در این بازدید افزود: سالمندان بیشتر نیازمند درک عاطفی هستند و نباید بگذاریم آنها احساس تنهایی کنند.

وی اظهار کرد: همه ما سالمندی را تجربه خواهیم کرد بنابراین علاوه بر ارج نهادن به این قشر می‌بایست در کمال احترام و تواضع با آنها برخورد کنیم.

حق نظری در این بازدید خواستار جمعی‌کردن فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی سالمندان در مرکز شده و تصریح کرد: برای جلوگیری از منزوی شدن سالمندان می‌بایست تدابیری اتخاذ شود تا سالمندان به صورت جمعی در فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی مشارکت کنند.

لیلا میرزایی مسئول داخلی مرکز سالمندان نیز باتبیین مسائل و مشکلات مرکزخاطر نشان کرد: در مرکز ماهانه 250 میلیون ریال صرف بیمه و دستمزد کارکنان و هزینه‌های بهداشتی می‌شود و این برای مرکز نگهداری رقم سنگینی است لذا از مسئولان و خیران خواهشمندیم ما را در این زمینه یاری کنند.

شایان ذکر است مرکزشبانه روزی نگهداری سالمندان حاج صدیق از سال 86 فعالیت خود را آغاز و دارای ظرفیت نگهداری 80 سالمند زن و مرد در بخش‌های مختلف است که اکنون 62 سالمند در این مرکز نگهداری می‌شود و 18 پزشک عمومی و متخصص به صورت رایگان این سالمندان را ویزیت و معایته می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز