مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان خبرداد:

تحصیل ۴۴ درصد دانش آموزان ناحیه یک کرمان در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش

۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۸:۰۴
کد خبر: ۳۶۳۲۲۵
تحصیل ۴۴ درصد دانش آموزان ناحیه یک کرمان در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان از تحصیل 44 درصد از دانش آموزان متوسطه دوره دوم این ناحیه در مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زنگی آبادی در مراسم صبحگاه اداری آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با تبریک اجرای برجام و آغاز نتایج دیپلماسی همراه با عقلانیت و تعامل دولت تدبیر و امید، خاطر نشان کرد: اجرای برنامه جامع مشترک(برجام) برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که ثابت کرد تعامل، عقلانیت و گفتگو در ارتباطات جهانی موثر است.

وی همچنین با گرامیداشت هفته شوراها از آموزش و پرورش به عنوان میراث دار فرهنگ و اخلاق در جامعه نام برد و بر تعامل، همکاری و همراهی همه مردم و مسئولان در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت تاکید کرد.

زنگی‌آبادی با بیان اینکه توسعه متوازن رشته های تحصیلی و هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای و کار دانش اولویت آموزش و پرورش است خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در توسعه و هدایت دانش اموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای در رتبه اول استان قرار دارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان تربیت نیروی انسانی کار آمد برای آینده کشور را رسالت آموزش و پرورش برشمرد و اظهار داشت: توازن رشته های تحصیلی و آماده سازی نیروی انسانی باید متناسب با نیاز کشور در رشته های مختلف تحصیلی و مهارتی صورت گیرد.

علی زنگی آبادی از معلمان، دانش آموزان و والدین آنها به عنوان بزرگترین سرمایه های آموزش و پرورش نام برد و بر استفاده از فکر، نظرات و پیشنهادات آنها در فعالیت های دستگاه تعلیم و تربیت تاکید کرد.

بر پایه این گزارش؛ مراسم صبگاه اداری آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش برگزار شد.

نظر شما