مدیرکل استاندارد استان اردبیل خبر داد:

انجام ۲۲۷ مورد نمونه برداری از کالاهای تولید استان اردبیل

۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۰:۴۲
کد خبر: ۳۶۳۴۴۹
انجام ۲۲۷ مورد نمونه برداری از کالاهای تولید استان اردبیل
مدیرکل استاندارد استان اردبیل از انجام 227 مورد نمونه برداری از محصولات تولیدی این استان در قالب اجرای طرح طاها خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل،هاشم علایی گفت: نمونه برداری و آزمون‌ها از محل تولید و فروش کالاها و فرآورده‌های تولیدی و صنعتی استان در قالب طرح طاها انجام و هزینه آن از محل اعتبارهای ملی اختصاص یافته به طرح طاها تامین شده است.

وی افزود: هدف از اجرای طرح طاها انجام هماهنگ وظیفه‌های سازمانی استاندارد ایران به منظور شناسایی و استانداردسازی واحدهای تولیدی مشمول مقررات استاندارد اجباری و افزایش کیفیت فرآورده‌ها در راستای تامین ایمنی و سلامت جامعه است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: اعتمادسازی و توجه عموم به علامت استاندارد ایران و جلوگیری از تولید و عرضه کالای با کیفیت پایین، شناسایی واحدهای تولیدی مشمول استانداردهای اجباری و کنترل کالاهای مشمول استانداردهای اجباری از دیگر هدف‌های اجرای این طرح است برای تحقق برون سپاری تصدی‌گری، این بازرسی‌ها با هماهنگی و همکاری شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران و بازرسان اداره کل استاندارد صورت می گیرد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت کالاهای تولیدی گفت: در مجموع از ابتدای سال جاری تا کنون چهار هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی توسط شرکت‌های بازرسی و کارشناسان استاندارد انجام شده است.

نظر شما