البرز در حوزه ستاد صیانت نمره قبولی گرفت

۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۰:۰۷
کد خبر: ۳۶۳۵۸۷
البرز در حوزه ستاد صیانت نمره قبولی گرفت
اگر افراد جامعه خود را مقید به آداب شهروندی و قانون مداری-از مناسبات بین فردی تا روابط کلان اجتماعی- بدانند قادر خواهیم بود بر بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه فائق آییم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، حمیدرضا عسگری مورودی با بیان این مطلب در چهارمین دوره آموزشی ترویج قانون گرایی و حقوق شهروندی ویژه کارشناسان و رابطین دستگاه های اجرایی ادارات کل و فرمانداری های تابعه استان اظهار داشت: بسیار خرسندیم که در سنگر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی پاسدار خون شهدایی هستیم که برای تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

وی افزود: عملکرد صحیح دستگاه های اجرایی در مقوله ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و همچنین حجاب و عفاف ادامه راه شهدایی است که برای دفاع از آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که نظامی بر پایه ارزش ها و آموزه های دینی است، خون خود را نثار کردند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر اینکه اگر در جامعه افراد ملزم به قانون شده و حقوق شهروندی را رعایت کنند، زندگی آرامش بخشی خواهند داشت، خاطر نشان کرد: اگر افراد جامعه خود را مقید به آداب شهروندی و قانون مداری-از مناسبات بین فردی تا روابط کلان اجتماعی- بدانند قادر خواهیم بود بر بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه فائق آییم.

معدل استان البرز در حوزه ستاد صیانت؛ معدلی قابل قبول است

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه معدل استان البرز در حوزه ستاد صیانت؛ معدلی قابل قبول است، یادآور شد: ارزیابی عملکرد دستگاه ها بر اساس شرح وظایف سازمانی نکته ای بوده است که در ارزیابی های صورت گرفته ملاک عمل ستاد صیانت قرار گرفته است. در این راستا قائل به این مهم هستیم که دستگاه هایی همچون دستگاه های خدمات رسان که دارای روابطی عمودی هستند با نهادهایی همچون دانشگاه ها که دارای ارتباطی افقی می باشند؛ نمی توان در یک کفه ترازو قرار داد

وی گفت: بر این اساس در سال جاری در قالب 48 نفر و 19 تیم بازرسی بیش از 1800 نفر ساعت از 250 دستگاه اجرایی استان البرز بازرسی به عمل آمده است.

به گفته وی در همین راستا در چارچوب برنامه های ستاد صیانت، از 24 دستگاه برتر با حضور استاندار البرز تقدیر به عمل آمد.

وی ضمن تقدیر از همکاری کارشناسان و رابطین دستگاه های اجرایی در ستاد صیانت اظهار امیدواری کرد با تداوم این روند در سال آتی شاهد افق های روشنی در حوزه های مرتبط با ستاد صیانت باشیم.

 

نظر شما