معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

نگرانی های حوزه جوانان باید جدی گرفته شود

۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۸:۴۰
کد خبر: ۳۶۳۶۹۳
نگرانی های حوزه جوانان باید جدی گرفته شود
رحیمی: در حال حاضر وضعیت جوانان رضایت بخش است اما نگرانی های این حوزه را هم باید جدی گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "ایوب رحیمی" در دیدار با مدیران و مسئولان حوزه ورزش و جوانان بر اهمیت نقش جوان در جامعه در طول تاریخ انقلاب اشاره کرد و گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی همیشه جوانان بودند که در صحنه حضور داشتند و در میادین مختلف خیلی خوب درخشیدند و چه بسیار جوانان متعهد در تمام زمینه های علمی، هسته ای و ورزشی در سطح استان و کشور داریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: در حال حاضر وضعیت جوانان رضایت بخش است اما نگرانی های این حوزه را هم باید جدی گرفت. آمارهای ارائه شده، هشدار دهنده است و باید کمال دقت و ظرافت در زمینه ورزش و جوانان بکار برده شود.

وی در ادامه بر نقش برنامه ریزی در کارها تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی های جامعی در زمینه نیازهای جوانان باید انجام شود و به خاطر شناخت خوب از سطح استان بهتر می توان برنامه های کوتاه و بلندمدت ارائه داد و نیازهای استان را به صورت منطقه ای و در حوزه های مختلف نیازسنجی کرد.

رحیمی با اشاره به جنگ نرم و تلاش های دشمنان در این زمینه تاکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اتاق فکر تشکیل داده اند و تاکنون مشکلات عدیده ای در زمینه های فرهنگی ایجاد کرده اند و معضلات در حوزه آگاه سازی جوانان بسیار زیاد است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در ادامه ضمن انتقاد به عملکرد برخی از مدیران اظهار کرد: برخی جوانان از عملکرد تعدادی از مدیران و مسئولان ناراضی اند که وظیفه مدیران و مسئولان این است که در اخلاق و رفتار خود دقت بیشتری داشته باشند و زمینه ساز از بین بردن یاس و ناامیدی در جوانان شوند.

این مسئول در مورد موفقیت های اخیر در زمینه برجام و مسائل هسته ای تاکید کرد و گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش های ریاست جمهوری و تیم هسته ای و همه عوامل دخیل در زمینه توافق هسته ای بسیار قابل ستایش است و این موفقیت بزرگ را به ملت ایران و مردم استان قزوین تبریک می گوییم.

رحیمی با اشاره به مسائل مربوط به انتخابات بیان کرد: بنا به فرموده رهبر انقلاب؛ ملت بزرگ ایران در این انتخابات موفق هستند و از مردم خواست تا حضور حداکثری پای صندوق های رای داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز