کشف نیم تن انواع مواد مخدر در عملیات پلیس کرمان

۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۵:۴۱
کد خبر: ۳۶۳۷۴۴
کشف نیم تن انواع مواد مخدر در عملیات پلیس کرمان
فرمانده انتظامی استان از کشف 501 کیلوگرم انواع مواد مخدر در دو عملیات پلیسی خبر داد و گفت: به عنوان خدمتگزار مردم با تمام توان مبارزه با مواد مخدر را ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار "رضا بنی اسدی" با اعلام این خبر تصریح کرد: پلیس کرمان در مبارزه با مواد مخدر از تمام توان خود استفاده می کند و ماموران ما به هیج عنوان اجازه جولان به قاچاقچیان را نخواهند داد.

وی به عملیات نخست پلیس کرمان در کهنوج اشاره کرد و بیان داشت: در این عملیات پلیس امنیت عمومی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "کهنوج" با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی از عبور محموله ای از مواد مخدر آگاه شدند.

سردار بنی اسدی افزود: از این رو کنترل محورهای مواصلاتی و بلوارهای اصلی شهر در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: ماموران پلیس کهنوج در اجرای طرح مهار به یک دستگاه کامیون "بنز"حامل ضایعات پلاستیکی مشکوک شدند و به کامیون دستور ایست دادند.

وی گفت: در بازرسی فنی از کامیون مذکور 55 کیسه مواد مخدر شامل 74 کیلو و 500 گرم تریاک و 278 کیلو و 400 گرم حشیش کشف شد.

سردار بنی اسدی مبدا قاچاقچیان را استان های شرقی و مقصد آن را جنوب کشور ذکر کرد و افزود: در این عملیات دو قاچاقچی دستگیر و به همراه مواد کشف شده به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

وی در ادامه به دیگر عملیات پلیس کرمان در شهرستان ارزوئیه نیز اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پاسگاه "وکیل آباد" در گشت زنی های خود در محور "کوهشاه - ارزوئیه" به یک دستگاه پژو 405 که با سرعت زیاد در این مسیر پر مخاطره در حال تردد بود، مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: بنابراین مسیر عبور خودرو مذکور مسدود شد اما راننده به دستور ایست پلیس نیز توجه نکرد و از صحنه متواری شد.

سردار بنی اسدی اضافه کرد: ماموران در تعقیب و گریزی طولانی سرانجام پژو 405 را متوقف و در بازرسی از آن 145 کیلو و 820 گرم تریاک و دو کیلو و 920 گرم سوخته این ماده افیونی را کشف کردند.

وی در پایان ضمن اعلام دستگیری یک نفر قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو در این عملیات، گفت: عبور مواد مخدر از کرمان هزینه های اجتماعی فراوانی را به مردم استان تحمیل کرده است و ما به عنوان خدمتگزار مردم با تمام توان مبارزه با مواد مخدر را ادامه خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز