در رقابت های لیگ جهانی کاراته وان – فرانسه؛

بهمن عسگری روز جمعه به روی تاتامی می رود

۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۰:۵۸
کد خبر: ۳۶۳۸۱۶
بهمن عسگری روز جمعه به روی تاتامی می رود
"بهمن عسگری" ملی پوش قزوینی در رقابت های لیگ جهانی کاراته وان – فرانسه فردا جمعه به روی تاتامی می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نخستین مرحله رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در سال 2016 طی روزهای دوم تا چهارم بهمن ماه در پاریس فرانسه برگزار می‌ شود و طی آن بهمن عسگری ملی پوش ارزنده و پرافتخار استان و کشورمان، فردا جمعه برای کسب افتخاری دیگر به روی تاتامی خواهد رفت.

نخستین مرحله رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در سال 2016 طی روزهای دوم تا چهارم بهمن ماه در پاریس پایتخت فرانسه برگزار می شود. تاکنون حضور 1012 کاراته کا از 75کشور جهان در لیگ جهانی کاراته وان پاریس به ثبت رسیده است.

در این رقابت ها که از روز جمعه دوم بهمن‌ ماه آغاز می شود، ابتدا کاتاروهای دو بخش انفرادی و تیمی مردان و بانوان به میدان خواهند رفت و سپس مسابقات کاتای تیمی دو بخش مردان و بانوان برگزار می شود. مسابقات روز جمعه از ساعت 3بعدازظهر به وقت محلی آغاز خواهد شد.

استارت مسابقات کومیته از روز شنبه خواهد بود. اوزان 50-، 55- و 68- کیلوگرم زنان و اوزان 60-، 75-، 84- و 84+ کیلوگرم مردان در این روز به مصاف رقبا می روند.

روز یکشنبه هم مسابقات کومیته مردان و بانوان پیگیری می شود و اوزان باقی مانده(67- کیلوگرم مردان و 61- و68+ کیلوگرم بانوان) به روی تاتامی خواهند رفت.

مسابقات روز شنبه و یکشنبه از ساعت 8:30صبح به وقت محلی آغاز می شود. فینال تمام مسابقات هم بعدازظهر روز یکشنبه انجام خواهد شد.

از ایران هم ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، سعید احمدی، امیرمهدی زاده، بهمن عسگری، حمیده عباسعلی، زهره برزگر و فاطمه صادقی با نظر کمیته فنی به این مسابقات اعزام شده اند.

البته ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، سعید احمدی و بهمن عسگری چند روز زودتر عازم پاریس شده و در کمپ تمرینی شرکت کرده اند. روز گذشته هم مسئولین برگزاری رقابت ها از پورشیب درخواست کردند تا به عنوان مربی کاراته کاهای حاضر در کمپ را تمرین دهد.

کاراته2

نظر شما