مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان:

یک میلیون و ۴۰۰ هزار تلفن همراه در لرستان واگذار شده است

۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۵:۳۴
کد خبر: ۳۶۴۵۶۸
یک میلیون و ۴۰۰ هزار تلفن همراه در لرستان واگذار شده است
مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان گفت:در حال حاضر در استان لرستان یک میلیون و 400 هزار تلفن همراه واگذارشده است، تصریح کرد: درآمد کسب شده از این خطوط تلفن همراه به اپراتور همراه اول اختصاص داشته و سهمی برای مخابرات ندارد.

 به خبرگزاری برنا از لرستان، هومان محمودی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: 470 هزار خط تلفن همراه در استان لرستان موجود است که از این تعداد 100 هزار شماره به شهرستان بروجرد تعلق دارد.

وی با اشاره به انجام عملیات یکسان‌سازی کدهای استانی در لرستان، افزود: به‌واسطه یکسان‌سازی کدهای درون‌استانی در استان لرستان شرکت مخابرات استان بیش از یک میلیارد تومان به میزان 15 درصد در سال جاری افت درآمد داشته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان عنوان کرد: دو نوع تلفن ثابت شهری از نوع کابلی و روستایی سیم‌کارتی نسل دوم (GSM) بر اساس ظرفیت‌های تعریف‌ شده به متقاضیان در استان لرستان واگذار شده است.

وی با اشاره به فعالیت سه اپراتور تلفن همراه و پوشش سراسری آن در استان لرستان، بیان کرد: در سال‌های گذشته در این استان تنها یک اپراتور تلفن همراه پوشش سراسری داشت اما اینک با نصب ایستگاه‌های گیرنده در نقاط مختلف شهری و روستایی پوشش آنتن‌دهی اپراتورهای تلفن همراه افزایش یافته است.

محمودی بابیان اینکه در حال حاضر در استان لرستان یک میلیون و 400 هزار تلفن همراه واگذارشده است، تصریح کرد: درآمد کسب شده از این خطوط تلفن همراه به اپراتور همراه اول اختصاص داشته و سهمی برای مخابرات ندارد.

وی با اشاره به انتشار برخی شایعات در زمینه ضرررسانی انتشار امواج تلفن همراه دکل‌های مخابراتی نصب‌ شده در نزدیکی محل سکونت شهروندان، خاطرنشان کرد: این مطلب پایه و اساس علمی نداشته و امواج متصاعد شده از دکل‌های مخابراتی ضرری برای سلامتی ساکنان منطقه ندارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان با بیان اینکه در سطح استان نزدیک به 500 سایت تلفن همراه راه‌اندازی شده است، گفت: از این تعداد 170 سایت مربوط به سایت‌های روستایی سیم‌کارتی نسل دوم (GSM) است.

وی با تأکید بر گسترش خدمات‌رسانی ادارات و نهادهای مختلف در بستر IT، اظهار داشت: گسترش ارائه خدمات از این طریق می‌تواند علاوه بر سهولت دسترسی شهروندان به خدمات ارائه‌شده از میزان مراجعات به ادارات مختلف بکاهد و ضریب اطمینان ارائه خدمات را افزایش دهد.

محمودی از آمادگی این شرکت به‌منظور ارائه خدمات و تجهیزات موردنیاز در شهرستان بروجرد به‌ منظور الکترونیکی کردن خدمات خبر داد و افزود: به این منظور برای نخستین بار در سطح استان لرستان به‌ صورت آزمایشی در شهرستان بروجرد تجهیزات مورد نیاز ادارات و نهادهای خدماتی برای ارائه به شهروندان با همکاری شهرداری به‌ منظور انجام اقدامات لازم حفاری تأمین می‌شود.

وی میزان مطالبات این شرکت را از محل درآمدهای حاصل از قبوض تلفن همراه شهروندان بروجردی را بیش از یک میلیارد تومان ذکر و عنوان کرد: به‌ منظور وصول این مطالبات شعبه حل اختلافی درون مجموعه مخابرات بروجرد تشکیل شده است که در صورت وصل این مطالبات خدمات این شرکت به شهروندان توسعه می‌یابد.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان با اشاره به واگذاری 3307 خط تلفن ثابت در 10 ماهه گذشته، بیان کرد: این میزان در مقایسه با سال گذشته بیش از 85 درصد رشد داشته است که با پوشش برخی محله‌های تازه ساخت نظیر سایت مسکن مهر میزان واگذاری تلفن ثابت در محلات استان افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: 2186 پورت ADSL در بروجرد و اشترینان و روستاهای تابعه واگذارشده و 116 روستا تحت پوشش سیم GSM روستایی قرارگرفته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز