رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

اتاق دیپلماسی فناوری بین المللی در لرستان راه اندازی می شود

۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۰۸:۲۸:۱۶
کد خبر: ۳۶۴۶۷۲
اتاق دیپلماسی فناوری بین المللی در لرستان راه اندازی می شود
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان به راه اندازی اتاق دیپلماسی فناوری بین المللی در لرستان اشاره کرد و افزود: این اتاق نیز با هدف استفاده از فناوری و تجاری سازی با ارتباطات فناوری راه اندازی می شود .

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،رضا صفی خانی  در جمع خبرنگاران افزود: صنایع استان به دنبال بهره مندی از فناوری های دانش بنیان در راستای ارتقا صنعت خود هستند.
وی تصریح کرد: استفاده از صنایع دانش بنیان می تواند در توسعه فناوری و همچنین توسعه صنایع استان بسیار موثر بوده و زمینه ساز توسعه اشتغال در لرستان باشد.
وی اضافه کرد: فناوری های دانش بنیان با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا می تواند باعث به روز رسانی صنایع استان باشد و در این میان با معرفی صنایع استان به پارک های علم و فناوری می توان از دانش روز دنیا و فناوری های دانش بنیان بهره مند شد.
وی در خصوص راه اندازی اتاق فکر صنعت استان نیز اظهار داشت: اتاق فکر صنعت لرستان در پارک علم و فناوری مستقر شده و با بهره مندی 74 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاهها در راستای توسعه صنعت استان و بهره مندی از صنایع دانش بنیان در حال کار است.
صفی خانی به راه اندازی اتاق دیپلماسی فناوری بین المللی در لرستان اشاره کرد و افزود: این اتاق نیز با هدف استفاده از فناوری و تجاری سازی با ارتباطات فناوری راه اندازی می شود تا صنایع استان بتوانند در تجاری سازی و حضور گسترده در بازارهای بین المللی نیز اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز