استاندار قزوین خواستار شد:

تلاش دستگاه های اجرایی برای واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی

۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۹:۳۵
کد خبر: ۳۶۴۸۹۸
تلاش دستگاه های اجرایی برای واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی
همتی خطاب به دستگاه های اجرایی استان، خواستار تلاش این مجموعه ها برای واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه کارگروه ساماندهی استان با موضوع واگذاری طرح های تملک دارایی سرمایه ای دستگاه ها به بخش خصوصی اظهار کرد: دستگاه هایی که در این خصوص همراهی لازم را نداشته باشند به آن ها تذکر داده می شود و در صورت عدم تمایل آن ها در واگذاری، در این جلسات از سوی اعضا تصمیم لازم و نهایی اتخاذ خواهد شد و قبل از اجرای مصوبات نیز به اطلاع دستگاه مربوطه خواهد رسید.

همتی ادامه داد: امتیازهای تشویقی برای دستگاه هایی که مدیران آنها درخصوص واگذاری طرح های عمرانی خود به بخش خصوصی سرمایه گذارانی را پیدا و زحماتی را تقبل می کنند نیز به طور ویژه درنظر گرفته خواهد شد.

استاندار قزوین خطاب به دستگاه های استان افزود: کلیه دستگاه های اجرایی استان لازم است ضمن بررسی لازم، حداکثر تلاش خود را برای واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی بکار گیرند چراکه این امر با هدف کوچک سازی دولت انجام می شود تا دولت، چابک تر به وظایف حاکمیتی خود بپردازد.

همتی در بخش دیگری از سخنان خود بر تسریع در اجرای پروژه اصلاح شبکه آبفای شهری و همچنین اجرای طرح ها و اقداماتی در خصوص کاهش هدر رفت منابع آب استان تا حداقل ممکن تاکید کرد.

در این جلسه شرکت آبفای شهری، اداره کل آب منطقه ای و اداره کل ورزش و جوانان از دستگاه هایی بودند که طرح های عمرانی خود را برای واگذاری به بخش خصوصی اعلام کردند.

نظر شما