در شهرستان چابهار:

مسابقات کبدی ساحلی بانوان استان برای اولین بار در ایران

۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۳:۳۷
کد خبر: ۳۶۵۰۱۶
مسابقات کبدی ساحلی بانوان استان برای اولین بار در ایران
سعید مقدم بقا گفت : باتوجه به تایید حضور تیم کبدی ساحلی بانوان در بازیهای آسیایی سال آینده فدراسیون کبدی ازهم اکنون جهت تشکیل تیم ملی ساحلی بانوان برنامه ریزی کرده و اولین استانی که در سطح کشور تیم های کبدی ساحلی تشکیل داده است و این مسابقات را برگزارمی کند استان، سیستان وبلوچستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان، رئیس هیئت کبدی استان در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار داشت: برای اولین بار در ورزش کبدی استان و ایران، مسابقات کبدی ساحلی بانوان با شرکت چهار تیم از سطح شهرستان چابهار به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزارمی شود.

 

سعید مقدم بقا  افزود: باتوجه به تایید حضور تیم کبدی ساحلی بانوان در بازیهای آسیایی سال آینده فدراسیون کبدی ازهم اکنون جهت تشکیل تیم ملی ساحلی بانوان برنامه ریزی کرده و اولین استانی که در سطح  کشور تیم های  کبدی ساحلی  تشکیل داده است  و این مسابقات را  برگزارمی کند استان،  سیستان وبلوچستان است.

 

وی گفت: هئیت کبدی استان درنظر دارد لیگ کبدی ساحلی بانوان درسطح استان درسال جدید برگزارکند.

 

مقدم بقا اضافه کرد: هدف از برگزاری مسابقات این است که با راه اندازی کبدی در جنوب استان علاوه برتوسعه ورزش کبدی و استعدادیابی شاهد رقابت شمال وجنوب استان باشیم.

شایان به ذکر است: تا کنون هیچ گونه مسابقات ساحلی بانوان در ایران برگزار نشده است.

شهرستان چابهار در جنوب استان سیستان و بلوچستان در فاصله 700 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز