با شناخت نفرات برتر؛

رقابت‌های اتومبیلرانی اسلالوم جام اتحاد در قزوین به کار خود پایان داد

۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۵:۵۷
کد خبر: ۳۶۵۲۵۶
رقابت‌های اتومبیلرانی اسلالوم جام اتحاد در قزوین به کار خود پایان داد
رقابت‌های اتومبیلرانی اسلالوم جام اتحاد در قزوین با شناخت نفرات برتر این رقابت ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، رقابت های اتومبیلرانی و موتورسواری اسلالوم جام اتحاد قزوین در حالی در قزوین برگزار شد که هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان در سال های گذشته همواره برنامه ریزی های منظمی را برای برگزاری مسابقات اسلالوم انجام داده است.

بنابراین گزارش؛ در طول سال هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین اقدام به برگزاری رقابت های بخش های مختلف این رشته ورزشی از جمله موتورکراس، آفرود و اسلالوم می کند که با توجه به هزینه های کمتر و مکان مناسب در سطح شهر همواره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم با نظم بیشتر و استقبال خوب علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار می شود.

مسابقات اسلالوم در 10ماه گذشته چند بار دیگر در قزوین و حتی شهرستان های مختلف استان قزوین برگزار شده است، این پیکارها در قزوین بارها در پارکینگ پارک الغدیر قزوین برپا شده و ورزشکاران استان استقبال خوبی از آن کرده اند.

این مسابقات در چهار کلاس بالای 1500سی سی، آزاد، بانوان و 1500سی سی برگزار شد. در این پیکارها حسین خضری، یاشار غلامیان فرد، پوریا رحمانی و لاله پیکان پور به ترتیب در کلاس های آزاد، منهای 1500سی سی، 1500سی سی و بانوان عناوین نخست را به خود اختصاص دادند. معین نعمتی نیز در رقابت های اتومبیلرانی اسلالوم جام اتحاد قزوین کاپ اخلاق را تصاحب کرد.

در این پیکارها 40 اتومبیلران در پارکینگ پارک الغدیر قزوین با یکدیگر رقابت کردند.

نظر شما