معاون استاندار اردبیل:

اختلاف سلیقه ها در دهه فجر باید به وحدت و انسجام بدل شود

۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۲:۳۵
کد خبر: ۳۶۵۵۴۸
اختلاف سلیقه ها در دهه فجر باید به وحدت و انسجام بدل شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: به دلایل مسایل سیاسی مختلف که در سالهای گذشته ایجاد شده، زاویه ای بین گروهها و گرایشها وجود دارد که برای پویایی نظام سیاسی لازم می دانیم اما اختلافها در دهه فجر باید به وحدت و انسجام ختم شود.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، طاهر شریفی در جلسه ستاد دهه فجر استان افزود: برخی ممکن است به دنبال انحصار انقلاب و رهبری باشند اما نباید چنین مسایلی رخ دهد و اگر هم این بحث ها مطرح شود، خدمتی محسوب نمی شود؛ انتقال پیام انقلاب به نسل جدید اگر درست انجام نشود به تدریج افکار و ارزش های انقلاب کمرنگ می شود و این ضعف ماست.

وی در ادامه نسبت به سوء استفاده نامزدهای انتخابات مجلس از جشن پیروزی انقلاب تاکید کرد و گفت: حضور در جشن های دهه فجر آزاد است و ایرادی برای اقشار مختلف ندارد اما نباید این آیین ها با هدف های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مورد سوء استفاده قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی و نمایندگان کنونی حق دارند در آیین های مختلف شرکت کنند اما باید برگزارکنندگان مراقب باشند و نمایندگان نیز خود مسایل را رعایت کنند.

معاون سیاسی استاندار اردبیل بیان کرد: مساله انتخابات نباید بر بازتاب آیین های دهه فجر انقلاب تاثیر بگذارد چرا که بزرگترین رویداد مهم کشور است که باید با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در چارچوب تاکیدهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت برگزار شود.

وی گفت: برگزاری چندین باره یک برنامه می تواند به تدریج از آثار آن بکاهد اما دهه مبارک فجر باید غیر از این باشد، چرا که هویت انقلاب اسلامی و نقطه عطف تاریخی کشور است.

شریفی عنوان کرد: دنیا این تحول بزرگ را ارزیابی کرده و توجه خاصی به این کشور دارد چرا که دشمنان ایران را نقطه تمرکز حوادثی می بینند که برای آنها نگران کننده است و از این رو دشمنان ضعف ها را رصد می کنند و دوستان نیز از ما انتظار دارند آثار انقلاب به آنها رسیده و از نورانیت آن بهره مند شوند.

در این جلسه نواختن زنگ انقلاب با حضور خانواده شهدا در مدرسه ها، برگزاری جشن بزرگ انقلاب، برگزاری 360 برنامه ورزشی، مسابقه های نقاشی، یادواره شهدای انقلاب و عملیات والفجر8 ، نور افشانی، غبار روبی از مزار شهدا، افتتاح پروژه های عمرانی، دیدار چهره به چهره استاندار اردبیل با مردم، ارایه مناسب خدمات دولت و نظام توسط مسوولان، ایستگاه شادی و کتابخوانی از جمله آیین های دهه مبارک فجر استان عنوان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز