محسن مومنی:روسای شعب جمعیت هلال احمر در خط مقدم حوادث حضور دارند

۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۳:۳۹:۵۸
کد خبر: ۳۶۵۹۰۰
محسن مومنی:روسای شعب جمعیت هلال احمر در خط مقدم حوادث حضور دارند
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان:روسای شعب جمعیت هلال احمر در خط مقدم حوادث حضور دارند .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در بازدید از روند برگزاری دوره آموزشی، مهارتی امداد و نجات ویژه روسای شعب جمعیتهای هلال احمر 9 استان‌  کشور که به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است گفت : روسای شعب جمعیت هلال احمر در خط مقدم حوادث حضور دارند .

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان ،   دکتر محسن مومنی به ضرورت برگزاری این دوره های آموزشی، مهارتی اشاره و اظهار داشت : به لطف خدا و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط سازمان امداد ونجات و معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر این آموزش ها در حال توسعه بوده و  باید  به کمک این آموزشها خدمت به مردم را بهتر و آگاهانه تر و با کیفیت بیشتری انجام دهیم .

وی افزود : این آموزش ها  موجب ارتقای سطح آگاهی و توانایی روسای شعب جمعیت هلال احمر جهت مقابله با حوادث احتمالی و کاهش آسیب پذیری ناشی از آن می شود .

دکتر مومنی تصریح کرد : هر چه مهارتهای امدادی لازم را بیشتر فرا گرفته باشیم، با اطمینان بیشتری می توانیم با یک وضعیت اضطراری از نظر جسمی و روانی برخورد کنیم.

گفتنی است در ادامه این بازدید  چند نفر از روسای شعب به نمایندگی از سایر همکاران ضمن ابراز رضایت و تشکر از میزبانی اصفهان پیشنهاد دادند با توجه به اینکه مرکز بین المللی آموزشهای تخصصی امدادونجات استان اصفهان از امکانات و تجهیزات قابل قبولی برخوردار است امدادگران و نجاتگران سایر استانهای کشور نیز بتوانند با حضور در این مرکز در دوره های مختلف آموزشی شرکت کنند و مهارتهای امدادی لازم را فرا بگیرند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز