فرمانده جدید نیروی انتظامی پلدختر معرفی شد

۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۶:۱۰:۳۱
کد خبر: ۳۶۶۰۲۲
فرمانده جدید نیروی انتظامی پلدختر معرفی شد
طی مراسم با حضور امام جمعه ، فرماندار پلدختر ، جانشین فرماندهی انتظامی استان لرستان ، رئیس دادگستری ، دادستان عمومی و انقلاب و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و نیروهای انتظامی پلدختر ، فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان پلدختر معرفی شد .

به گزارش خبرنگار برنا درپلدختر ، حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در این مراسم گفت: رسوال اکرم می فرمایند که اگر کسی بخواهد به عنوان مرجع و پناه مردم باشد ، قبل از هر چیز باید نفس خود را تربیت کند، کسی که بر نفس خود غلبه کند می تواند مرجع و پناهی برای دیگران باشد  .

 وی با بیان این که امنیت زیر بنای رشد هر کاری می باشد ، افزود:دو نعمت هستند که قدر و ارزش آنها مجهول هستند یکی سلامتی و دیگری امنیت است همین اندازه بس که زیر بنای کارهای اقتصادی است .

وی افزود: امنیت یعنی آرامش و آسایش و ما در سایه امنیت می توان به موقع  کارهای روزانه را انجام دهیم و در کنار خانواده باشیم .

امام جمعه پلدختر گفت: فرماندهی که بخواهد در هر بخش ایفای نقش کند باید با مسئولان شهرستان تعامل داشته باشد ، مسئولان شهرستان آن را به عنوان نماد ناجا تلقی می کنند ، اگر زیر مجموعه آن خوب و به درستی کار نکند ، مسئولان فرمانده نیروی انتظامی را می شناسند .

حجت الاسلام سوری  از فرمانده انتظامی سابق پلدختر (سرهنگ داودی) به عنوان یک فرمانه کارآمد یاد کرد و افزود: وی ضمن ایجاد اقتدار و برقراری امنیت به سهم خودش تعامل خوبی با مسئولان شهرستان داشتند و در نماز جمعه حضور مستمر داشتند و یک مشاور بود .

امام جمعه پلدختر گفت: به نیروی انتظامی شهرستان پلدختر باید خدا قوت گفت که نیروهایی مانند سرهنگ داودی دارد و برای فرمانده انتظامی جدید شهرستان آرزوی توفیق و موفقیت داریم  و نیروهایی که در این بخش قرار می گیرند آستانه تحملشان بالاست .

فرماندار پلدختر با بیان این که نیروی انتظامی شهرستان مقتدر است گفت: هر چه درباره خوبی این نیرو بگویم باز هم کم گفته ایم که برای خانواده ها اخلاق و نشاط فراهم کرده است و برای مخلان نظم و امنیت آسایش را از آنها گرفته اند .

نورالدین درمنان افزود: نیروی انتظامی از دستاوردهای انقلاب است ما نیروی انتظامی را پاس می داریم به خاطر این که از خانواده های خود به دور هستند تا ما در کنار خانواده باشیم .

وی با بیان این که نیروی انتظامی همراه مردم است گفت: در آستانه برگزاری دو انتخابات بزرگ هستیم که از تجربیات نیروی انتظامی در امر انتخابات استفاده کنیم .

وی افزود: شهرستان پلدختربه لحاظ موقعیت جغرافیایی و شرایط بسیار حساسی که دارد در مسیر جاده ترانزیتی است که روزانه 700 دستگاه تانکر نفتکش عراقی در محورهای مواصلاتی شهرستان تردد دارند و در مسیر آزاد راه قرار دارد نقطه بسیار حساسی است .

فرماندار پلدختر گفت: با توجه به توانی که نیروی انتظامی دارد ، همین را پیش بینی می کنیم این که ما درکجا و چه نقطه ای  باشیم مهم نیست مهم این است که ما در صف خدمت رسانی به انقلاب باشیم .

درمنان افزود: برای نیروی انتظامی همین بس که به طور مستمر شهدای را تقدیم انقلاب می کند و ما در قبال این شهدا تعهد داده ایم ، مردم ما نیروی انتظامی نماد رفتار ، اخلاق ، اقتدار و آرامش می داند .

وی گفت: حضور نیروی انتظامی می تواند مایه نشاط و دلگرمی باشد و حضور بخش خصوصی باعث رشد و شکوفایی شهرستان خواهیم بود ، استان لرستان از امن ترین استان های کشور است .

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان ، مسئولیت در نیروی انتظامی را امری بسیار مهم دانست و گفت: نیروی انتظامی وظیفه برقراری نظم و امنیت را در سطح جامعه بر عهده دارد که وظیفه سنگینی است .

سرهنگ علی  احمدی تبار افزود: ما افتخار می کنیم بتوانیم امنیت پایدار و مسئولیت مهم را بر عهده داشته باشیم و این راه را ادامه بدهیم با توجه به عملکرد خوب نیروی انتظامی در سطح استان در بحث جرایم خشن در سطح کشور استان لرستان وضعیت مطلوبی دارد .

وی به بحث سرقت مسلحانه و راهزنی ها اشاره کرد و گفت: استان لرستان در سرقت مسلحانه  و راهزنی های به صفر رسیده است و در حوزه سرقت در 9 ماه گذشته 15 درصد کاهش داشته ایم .

وی افزود:  کشف سرقت در استان لرستان امسال  نسبت به سال گذشته 12 درصد افزایش یافته است و مبارزه با مواد مخدر افزایش 14 درصدی داشته ایم و در تصادفات برون شهری که منجر به فوت شده 10 درصد نسبت به 9 ماهه  سال گذشته  صورت گرفته است .

سرهنگ احمدی تبار به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: تمهیداتی چهار ماه قبل در رابطه با انتخابات در استان لرستان اندیشیده شده و جای هیچ گونه نگرانی برای برگزاری انتخابات نیست .

در پایان جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان با اهدای لوح سپاس از سرهنگ رضا داودی فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر به پاس خدمات دوساله اش تقدیر شد و سرهنگ صفر عبدالوند به مدت سه سال به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر معرفی شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز