فرماندارپلدختر در جلسه شورای فرهنگ عمومی :

رسانه ها در لرستان مبلغ کاندیدای خاصی نباشند

۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۳:۰۱
کد خبر: ۳۶۶۵۷۹
رسانه ها  در لرستان مبلغ کاندیدای خاصی نباشند
فرماندارپلدختر در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت:رسانه ها در لرستان مبلغ کاندیدای خاصی نباشند.

به گزارش خبر گزاری برنا از پلدختر لرستان،فرماندارپلدختر گفت: رسانه ها مبلغ کاندیدای خاصی نباشند.

نورالدین درمنان  که در پنجاه وهفتمین نشست فرهنگ عمومی شهرستان پلدختربا موضوع نقش اصحاب رسانه در امنیت وآرامش جامعه ،سخن می گفت با بیان اینکه نقش اصلی  رسانه ها برداشتن چهره تملق است ،عنوان کرد: جامعه ایی که نقد درآن نباشد یک جامعه مرده است وبه بیراهه می رود.

وی با بیان اینکه رسانه هانباید در راستای کاندیدای خاصی قلم بزنند،افزود:اگر رسانه ایی مبلغ کاندیدای خاصی باشد اعتماد مردم را از دست می دهد.

درمنان همچنین تاکید کرد: رسانه ها بی مورد تقدیر وتشکر نکنند ودر عین حال انتقاد هایشان مثبت ، به حق وسازنده باشد.

درمنان در ادامه سخنان خودبه سفر اخیر وزیر بهداشت ودرمان به شهرستان پلدختروانعکاس غیرحرفه ایی  آن در برخی از سایتهای محلی  اشاره کرد وگفت: سفر وزیر بهداشت بر اساس گزارشاتی صورت گرفت که قبلا برمبنای جمع بندی مشکلات ومسائل بهداشت شهرستان به دانشگاه علوم پزشکی استان ارائه داده شده بود.

درمنان با اشاره به اینکه سفر وزیر بهداشت بازدید میدانی برمبنای این گزارشات بوده است عنوان کرد: یک وزیر اثر گذار دولت که به خاطر نقش داشتن درتحول نظام سلامت مورد تحسین است با اهداف خاص ومشخص شده ایی وارد استان می شودو150 میلیارد تومان برای بهبود وضعیت بهداشتی استان در نظر گرفته می شود که آثارش در دورترین نقاط وخانه های بهداشت دیده می شود.

وی بیان کرد: در جریان بازدید وسرکشی وزیر به اتاق مریض ها برخی از سایتها به اشتباه آن را جلسه پشت در های بسته توصیف کردندکه دور از واقعیت است .

درمنان با بیان اینکه این سخنان خلاف واقع است افزود: این سخنان را نمی شود نقد سازنده دانست وبرای شهرستان بار مثبت ندارد.

وی  در بخشی دیگر از سخنان خود به نقش رسانه ها در انتخابات اشاره کرد وگفت: انتخابات مهمترین مبحث ماست ورسانه ها باید در جهت کاهش التهابات وایجاد آرامش درفضای شهرستان قلم بزنند.

درمنان  با ستایش وتقدیراز نقش سازنده رسانه ها درفضای مطلوب انتخابات تصریح کرد: رسانه های پلدختر تا به الان نسبت به انتخابات  قبلی مجلس خوب عمل کرده اند.

وی  با بیان اینکه دشمنان به دنبال سوء استفاده از مسائل داخلی ما هستند ادامه داد: در همه جای دنیا رسانه ها درجهت منافع ملی قلم می زنند وشایسته است که رسانه های ما هم منافع ملی ونظام را بر منافع گروهی وشخصی وطایفه ایی ترجیح  دهند.

فرماندار پلدختر به اصل بی طرفی خود در انتخابات آتی به عنوان فرماندارونماینده عالی دولت در شهرستان نیز اشاره کرد وگفت: بی طرف بودن با همه کس بودن تفاوت دارد واین بی طرف بودن به جامعه آرامش می دهدوما نقش داور داریم وداور هم باید بی طرف باشدویک طرفه قضاوت نکند.

درمنان  فرمانداری را دستگاهی دانست که باید امانتدارمردم  باشد وجانبداری نکندوازرسانه ها خواست تا در ایجاد جو آرامش وکاهش التهابات در انتخابات آینده کمک کند.

وی با اشاره به شعار همدلی وهم زبانی بین دولت وملت تاکید کرد: اگرمطالبات مردم را پیگیری نکنیم وبه خواسته آنها بی تفاوت باشیم وصرفاً منافع گروهی وجناحی وقبیلگی ومحلی را دنبال کنیم مردم با ما همدل وهمزبان نخواهند شد.

 درمنان با بیان اینکه  بحث عملیاتی کردن شعار همدلی وهمزبانی با بحث طایفه ایی کردن مغایرت داردعنوان کرد:اثرات  این حرکات دردرازمدت  زیانبار خواهد بود.

نورالدین درمنان با بیان این دیدگاه که  امنیت زیرساخت توسعه است وبحث طایفه ایی نا امنی ایجاد می کند نقش فرهنگ سازی رسانه ها را سازنده خواند وتصریح کرد:  در صورت طایفه گرایی ونا امنی سرمایه گذاربرای کارآفرینی درشهرستان حضور پیدا نمی کند وچالش بیکاری هم حل نمی شود لذا لازم است که رسانه ها برای انتقاد از آثار زیانبار این رفتارها  ورود پیدا کنند.

 شایان ذکر است که روز چهارشنبه 7 بهمن ماه پنجاه وهفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر با موضوع بررسی نقش اصحاب رسانه در امنیت وآرامش جامعه در سالن کنفرانس ادراه فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان پلدختربا حضور امام جمعه وفرماندار شهرستان  ودیگراعضای شورا برگزار شد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز