مدیرکل حج و زیارت استان لرستان:

آخرین گروه جانباختگان حادثه منا در لرستان تشییع می شود

۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۴:۲۰
کد خبر: ۳۶۶۸۱۴
آخرین گروه جانباختگان حادثه منا در لرستان تشییع می شود
مدیرکل حج و زیارت استان لرستان گفت: آخرین گروه از جانباختگان حادثه منا پنجشنبه و جمعه در بروجرد و الیگودرز تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، محمد خسروی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: ساعت 10 صبح امروز پنجشنبه پیکر جانباخته حادثه منا شهید حاج فتح‌الله گودرزی در گلزار شهدای دارالاسلام بروجرد تشییع و به خاک سپرده شد.

وی با اشاره به اینکه روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته سه شهید حادثه منا در لرستان به خاک سپرده می‌شوند، گفت: ساعت 14 و 30 دقیقه عصر پنجشنبه نیز پیکر شهید علیرضا بنیادی از خیابان پیمان به سمت گلزار شهدای اکبر علی الیگودرز تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

خسروی به مراسم تشییع سومین جان‌باخته حادثه منا از آخرین گروه مهاجرین علی‌الله لرستانی اشاره کرد و افزود: ساعت 10 صبح روز جمعه نیز پیکر شهید استاد جواد چکشی در بهشت شهدای بروجرد تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

 مدیرکل حج و زیارت استان لرستان با اشاره به اینکه در حادثه منا 33 لرستانی از شهرهای مختلف استان به شهادت رسیدند، گفت: از این تعداد 29 شهید به زادگاه‌شان بازگردانده شدند و چهار شهید دیگر با رضایت خانواده‌هایشان در مقبره‌الشهدا مکه مکرمه به خاک سپرده شده‌اند.

خسروی عنوان داشت: این آخرین گروه از مهاجرین علی الله لرستانی حادثه منا بودند و پرونده شهدای لرستانی حادثه منا رسما بسته شد، اما با تشکیل تیم پژوهشی و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای گرانقدر در نظر است، خاطرات، سوابق و زوایای اخلاقی و کاری این شهدا گردآوری و منتشر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز