اعتبار بالغ ۸۰۰ میلیون ریال:

عملیات احداث پل مکانیزه عابر پیاده شروع شد

۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۴:۴۵
کد خبر: ۳۶۶۹۷۵
عملیات احداث پل مکانیزه عابر پیاده شروع شد
با پیش بینی اعتبار بالغ 800 میلیون ریال عملیات احداث پل مکانیزه عابر پیاده در خیابان 45 متری انقلاب ابتدای بلوار 30 متری شورا توسط شهرداری قدس و تحت نظارت کمیسیون زیربنایی شورای شهر آغاز شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران،با پیش بینی اعتبار بالغ 800 میلیون ریال عملیات احداث پل مکانیزه عابر پیاده در خیابان 45 متری انقلاب ابتدای بلوار 30 متری شورا توسط شهرداری قدس و تحت نظارت کمیسیون زیربنایی شورای شهر آغاز شد.

اعضای شورای اسلامی شهرقدس به منظور حفظ جان شهروندان محترم در این قسمت پر تردد شهر که حتی خطرات جانی در چند مورد اتفاق افتاده است.

 اقدام به صدور مصوبه ای برای احداث پل عابر پیاده در سال جاری نموده اند که بعد از تایید مصوبه توسط فرمانداری و ابلاغ آن به شورا و شهرداری قدس خوشبختانه عملیات احداث آن شروع تا در سال آینده نزدیک شهروندان محترم بتوانند از آن استفاده نمایند.

حمید رضا وفایی نژاد ادامه داد: به علت سرعت بالای خودروهای عبوری از این قسمت شهر و تعهدی که اعضای شورای شهر قدس نسبت به شهروندان محترم دارند . صدور مصوبه دیگری لرای احداث پل عابر مکانیزه در یک نقطه دیگر از این خیابان ترجیحا در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری در دست اقدام می باشد که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظر شما