خدمت رسانی شهرداری به شهروندان مناطق کم برخوردار شهر؛

احداث بازار میوه و تره بار و ارزاق عمومی شهرداری در منطقه ۶

۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۷:۴۷:۰۶
کد خبر: ۳۶۷۱۴۱
احداث بازار میوه و تره بار و ارزاق عمومی شهرداری در منطقه ۶
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از احداث بازار میوه و تره بار و ارزاق عمومی شهرداری در منطقه 6 خبر داد.

احمد محبی در خصوص احداث بازار های جدید میوه و تره بار و ارزاق عمومی به خبرنگار برنا در مشهد گفت: به منظور تسهیل در امر خرید، توزیع عدالت محوری و استفاده شهروندان از خدمات شهرداری مشهد نیاز به گسترش بازار های شهرداری در مناطق کم‌برخوردار سطح شهر احساس می‌شود که در همین راستا این سازمان اقدام به احداث چهل و ششمین بازار در منطقه 6 می نماید.

وی با اشاره به ارائه روزانه خدمات به بیش از 22 هزار نفر از شهروندان بیان داشت: در حال حاضر 42 بازار شامل 16 بازار میوه و تره‌بار و 26 بازار ارزاق عمومی در سطح شهر می باشد که با احداث بازارهای مهرگان، غدیر، توس و بازار جدید واقع در پایانه مسافربری راه ابریشم این تعداد به 46 بازار خواهد رسید.

 

محبی  با اشاره به چشم‌انداز این سازمان در احداث بازارهای شهرداری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه رویکرد اصلی بازارهای شهرداری محلی بودن آن ها می باشد، در راستای سهولت حال شهروندان، راه‌اندازی حداقل یک بازار در هرناحیه شهری در دستور کار و برنامه شهرداری قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز