استاندار کرمان:

فرهنگیان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش محوری و موثری داشتند

۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۴:۴۴:۳۹
کد خبر: ۳۶۷۴۵۲
فرهنگیان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش محوری و موثری داشتند
استاندار کرمان گفت: فرهنگیان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش محوری و موثری ایفا کردند و گام‌های بلندی در جهت روشنگری مردم و به ویژه دانش‌آموزان برداشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: نقش فرهنگیان در پیروزی انقلاب اسلامی محوری بود و آنها در پدید آوردن انقلاب اسلامی تلاش فراوانی انجام دادند.

وی بر انتقال آثار و برکات انقلاب اسلامی به بهترین نحو به دانش‌آموزان تاکید و اظهار امیدواری کرد: آثار و دستاوردهای انقلاب اسلامی هرچه بیشتر در مدارس برای نسل جوان و دانش آموزان تبیین شود.

رزم حسینی در ادامه تغییر نام مدارس خیر ساز را بعد از احداث، کاری ناپسند عنوان و تاکید کرد: باید از تغییر نام مدارس بعد از احداث جلوگیری شود.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: متولیان و خیران نیز باید مطالبه گری کنند تا از تغییر نام مدارس جلوگیری شود.

علیرضا رزم حسینی خاطر نشان کرد: اینکه نام مدارس خیرساز را تغییر دهند، کار ناپسندی است و باید از این کار جلوگیری به عمل آید و اگر مدرسه‌ای هم تغییر نام داده شده است بلافاصله باید به نام خیر نامگذاری شود.

وی افزود: امیدواریم تلاش برای واگذاری مدارس نیمه‌ساز استان کرمان به خیران صورت گیرد و گزارش ویژه‌ای در این زمینه به شورای آموزش و پرورش ارائه شود.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کار ویژه ای برای آموزش بی سوادان باید انجام شود اظهار داشت: مساله سواد آموزی بسیار با اهمیت است و متاسفانه آمار بی سوادی در کرمان بویژه در جنوب این استان بالاست.

وی تاکید کرد: شناسایی بی سوادان باید به صورت جدی پیگیری شود زیرا هیچ فرد بی سوادی به صورت خود معرف به مراکز آموزشی مراجعه نمی کند.

وی بر تشویق بی سوادان برای شرکت در دوره های سوادآموزی نیز تاکید کرد و گفت: انتظار داریم در نشست بعدی شورای آموزش و پرورش استان ، گزارشی عملیاتی در زمینه اقدامات انجام شده برای رفع بی سوادی از سوی دستگاه ها و ادارات ذیربط س در استان کرمان ارائه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز