مراسم یادبود رئیس فقید کمیسیون کشاورزی اتاق خرم‌آباد برگزار شد

۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۴:۴۳:۵۵
کد خبر: ۳۶۷۴۵۸
مراسم یادبود رئیس فقید کمیسیون کشاورزی اتاق خرم‌آباد برگزار شد
مراسم یادبود زنده‌یاد مرتضی هادی‌پور، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق خرم‌آباد، با حضور خانواده‌ داغدار آن مرحوم، استاندار لرستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی استان در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.

مراسم یادبود زنده‌یاد مرتضی هادی‌پور، رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق خرم‌آباد با حضور خانواده‌ی داغدار آن مرحوم، استاندار لرستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی استان در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.

"هادی‌پور" هیچ وقت نمی‌میرد

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم آباد،عضو شورای مرکزی خانه کشاورز ایران گفت: مرتضی هادی‌پور هیج وقت نمی‌میرد.

مرتضی شایسته که صرفا برای حضور در این مراسم به خرم‌آباد آمده بود، در این مراسم از ویژگی‌های شخصیتی و کاری زنده‌یاد هادی‌پور ‌گفت و اظهار داشت: مرتضی هادی‌پور هیج وقت نمی‌میرد.

وی بیان داشت: از سال 1359 افتخار آشنایی و همکاری با ایشان را داشته‌ام و نبودنش را ضایعه‌ی بزرگی برای فعالان حوزه‌ی کشاورزی می‌دانم.

عضو شورای مرکزی خانه کشاورز ایران از زنده‌یاد هادی‌پور به عنوان چهره‌ای زحمت‌کش، با شرف، باغیرت، قانع و سالم یاد کرد و ادامه داد: او هیچ وقت نمی‌میرد.

"شایسته" به حضور استاندار لرستان در مراسم یادبود زنده‌یاد هادی‌پور اشاره و تأکید کرد: آفرین به مدیریت ارشد استان که در این مراسم حضور پیدا کرده و زحمات آن مرحوم را ارج می‌نهد.

وی ادامه داد: در هفته، سه بار تلفنی با هم صحبت می‌کردیم و زنده‌یاد هادی‌پور از همکاری و  همبستگی‌یی که در دستگاه‌های اجرایی لرستان به وجود آمده بود حرف می‌زد و لذت می‌برد.

عضو شورای مرکزی خانه کشاورز ایران با تأکید بر این‌که مانند هادی‌پور کم پیدا می‌شود، تصریح کرد: باید برای او جایگزین مناسبی بیابید.

"شایسته" خطاب به حاضران در مراسم یادبود زنده‌یاد هادی‌پور گفت: باید مقالات و دست‌نوشته‌های این دانشمند بزرگ را گردآوری کنیم.

وی در ادامه گفت: در هر مکانی زنده‌یاد هادی‌پور جلسه داشت، بنده نیز حضور می‌یافتم؛ به طوری‌که تمام صورتجلسات و گزارشات آن مرحوم در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق خرم‌آباد را می‌خواندم و برای رؤسای کمیسیون کشاورزی اتاق‌های سراسر کشور نیز ارسال می‌کردم.

عضو شورای مرکزی خانه کشاورز ایران با تأکید بر این‌که دولت باید برای "هادی‌پور"ها هزینه کند، اضافه کرد: این افراد گنجینه‌ی اطلاعات و آمار هستند و اثرات‌شان در تمامی زمینه‌ها مشهود است.

"شایسته" با بیان این‌که خانه کشاورز ایران با بیش از یک میلیون عضو از خبر درگذشت رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق خرم‌آباد ناراحتند، خاطرنشان کرد: امیدواریم رضا هادی‌پور فرزند برومند ایشان پا جای پای پدر بگذارد.

وی با تأکید بر این‌که زنده‌یاد هادی‌پور برای آبادانی لرستان حرص زیادی می‌خورد، تصریح کرد: او معتقد بود کلید آبادانی این استان در دستان مدیران است و بارها در این رابطه با من صحبت کرده بود.

عضو شورای مرکزی خانه کشاورز ایران در پایان سخنان خود گفت: ضایعه‌ی اسفبار درگذشت رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق خرم‌آباد را باید به سازمان جهاد کشاورزی لرستان تسلیت گفت؛ چرا که بهترین، قوی‌ترین، حامی‌ترین و پشتیبانی‌ترین عضو خود را از دست داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز