مدیر عامل منطقه آزاد چابهار خبر داد:

راه اندازی خط کشتیرانی چابهار - مسقط

۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۱:۱۹
کد خبر: ۳۶۷۴۸۲
راه اندازی خط کشتیرانی چابهار - مسقط
حامدعلی مبارکی گفت: راه اندازی خط کشتیرانی مسافری بین ایران و عمان از اهمیت ویژه ای برای چابهار برخوردار است و می تواند در آینده ای نزدیک تاثیرات خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان حامد علی مبارکی در خصوص راه اندازی خط کشتیرانی اعلام کرد: راه اندازی خط کشتیرانی مسافری بین ایران و عمان از اهمیت ویژه ای برای چابهار برخوردار است و می تواند در آینده ای نزدیک تاثیرات خوبی داشته باشد.

وی اظهار کرد: چابهار و عمان در دو طرف دریا قرار دارند و شماری زیادی از شهروندان ایرانی، بویژه مردم منطقه جنوب سیستان و بلوچستان در کشور عمان مقیم و به فعالیت اقتصادی- تجاری مشغول و یا در شغل های گوناگون اشتغال دارند.

 

وی افزود: راه اندازی خط کشتیرانی شهرستان به کشور عمان زمینه توسعه و رونق منطقه را فراهم می کند.

 

مبارکی ادامه داد: این شهرستان یکی از 10 نقطه برتر جهان و موقعیت مناسبی برای فعالیت تجار و حضور گردشگران سراسر جهان است.

 

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: تمامی زیرساختها برای مسافرت هوایی، دریایی و زمینی به چابهار در حال آماده سازی است که ساخت فرودگاه بین المللی، احداث راه آهن و برقراری خط های کشتیرانی مسافری نمونه ای از اقدامات در حال انجام است.

وی گفت: راه اندازی خط کشتیرانی مسافری به کشورهای حوزه خلیج فارس، پاکستان و شهرستانهای همجوار از جمله کنارک انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی با صرف هزینه 20 میلیارد ریالی یک فروند قایق مجهز را خریداری کرده و بزودی کار جابجایی مسافران و گردشگران را با همکاری و تشویق منطقه آزاد چابهار بین دو شهرستان چابهار و کنارک انجام می دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز