سخنگوی هیات نظارت خراسان رضوی:

تاکنون تخلفی در عرصه انتخابات در استان رخ نداده است

۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۰۶:۲۳:۰۶
کد خبر: ۳۶۷۵۸۹
تاکنون تخلفی در عرصه انتخابات در استان رخ نداده است
سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات در خراسان رضوی با بیان این که تاکنون تخلفی در عرصه انتخابات در استان رخ نداده است، گفت: هیچ فردی پیدا نمی شود که بخاطر گرایش سیاسی اش توسط شورای نگهبان رد و یا تایید صلاحیت شده باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام حسین محرابی در مسجد امام علی(ع) مشهد افزود: اعتراض داوطلبانی که صلاحیتشان در انتخابات مجلس شورای اسلامی رد و یا عدم احراز شده هم اکنون در شورای نگهبان در حال بررسی است.

وی ادامه داد: برخی شرایط مانند التزام عملی به قوانین جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی باید به صورت دقیق در مورد اوطلبان نامزدی انتخاباتی احراز شود.

سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات در خراسان رضوی گفت: اگر سند و مدرکی توسط نامزدها به شورای نگهبان ارائه شود قطعا بررسی می شود.

وی در خصوص تخلفات انتخاباتی نیز اظهار کرد: تاکنون تخلف خاصی در خراسان رضوی رخ نداده و اکثر داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس دهم درگیر رد و یا تایید صلاحیتها هستند.

حجت الاسلام محرابی افزود: شورای نگهبان ادله داوطلبان را بطور دقیق بررسی می کند و اگر شرایط یک فرد مناسب تشخیص داده شود حتما به چرخه انتخابات بازخواهد گشت.

سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات در خراسان رضوی ادامه داد: به دلیل حجم بالای ثبت نامها ممکن است اشتباهاتی نیز رخ داده باشد اما باید به این موضوع بطور قاطع اشاره کرد و که نه کسی بی جهت بر می گردد و نه بی جهت رد شده است.

وی گفت: ممکن است شورای نگهبان بر اساس اسنادی که داوطلبان رد صلاحیت شده ارائه می کنند، در مورد برخی قانع شود و آنها را به چرخه انتخابات باز گرداند.

حجت الاسلام محرابی افزود: برخی را در خراسان رضوی تایید کرده بودیم اما چون اسناد لازم به دست ما نرسیده بود و سپس آن اسناد به دست شورای نگهبان رسید، آنها را رد کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز