استاندار سیستان و بلوچستان:

امروز فضای استان فضای توسعه‌ای است

۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۳:۳۲:۲۲
کد خبر: ۳۶۷۸۴۱
امروز فضای استان فضای توسعه‌ای است
علی اوسط هاشمی گفت: هم اینک نگاه های سطحی نسبت به ایران اسلامی در دنیا از بین رفته و فصلی نو در ارتباط با جهانیان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان،علی اوسط هاشمی روز روز گذشته در آیین اتصال هزار و 361 روستای سیستان و بلوچستان به شبکه اینترنت پرسرعت در روستای حاجی آباد واقع در هشت کیلومتری شهر زاهدان اظهار داشت: هم اینک نگاه های سطحی نسبت به ایران اسلامی در دنیا از بین رفته و فصلی نو در ارتباط با جهانیان آغاز شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به سفر رئیس جمهوری به ایتالیا و فرانسه گفت: استقبال با شکوه از رئیس جمهوری اسلامی ایران در رم و پاریس نشاندهنده اهمیت ایران در جامعه جهانی و آغاز ارتباطات نوین بین المللی است.

وی ادامه داد: موفقیت در عرصه برجام مرهون همراهی مردم، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش های دولت یازدهم است.

وی افزود: این موفقیت به جهانیان نشان داد که گفت و گو تنها راه پیروزی است و نباید به قدرت جبر و زورگویی متکی بود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دولت یازدهم با نگاهی برابر برای کاهش فاصله استانهای کمتر توسعه یافته تلاش می کند.

هاشمی خاطر نشان کرد: از سال 58 تا 92 در سیستان و بلوچستان کمتر از 100 هزار میلیار ریال سرمایه گذاری شده که این موضوع یکی از دلایل محرومیت این استان است.

وی اظهار داشت: دولت یازدهم در 2.5 سال حضور خود توانسته بیش از 90 هزار میلیارد ریال سرمایه در بخش هایی از جمله آبیاری تحت فشار و تجهیز بنادر به سیستان و بلوچستان وارد کند.

وی بیان کرد: هم اینک هزار و 361 روستا از سه هزار و 162 روستا مقرر به شبکه اینترنت پرسرعت در این استان متصل شده است که نشاندهنده خوش قولی دولت یازدهم است.

نظر شما