مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خبر داد:

بیش از ۷۰۰۰ مسکن مهر به متقاضیان واگذار می شود

۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۴:۴۰:۵۳
کد خبر: ۳۶۷۸۹۳
بیش از ۷۰۰۰ مسکن مهر به متقاضیان واگذار می شود
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از واگذاری بیش از 7000 مسکن مهر به متقاضیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  برنا از لرستان، مهندس شهرام ملکی در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر15  پروژه احداث، بهسازی، تعریض و آسفالت به صرف اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال در حوزه راه و شهرسازی لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: از تعداد 15 پروژه قابل افتتاح، 13 پروژه در حوزه راه‌های اصلی و فرعی و 2 پروژه مربوط به حوزه راه‌های روستایی است.

ملکی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل عملیات روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی به طول 55 کیلومتر، روکش آسفالت راه‌های روستایی به طول 100 کیلومتر، احداث و تکمیل چهارخطه‌ها به طول 9 کیلومتر، تعریض، راه‌شکافی و بهسازی راه‌های اصلی و فرعی به طول 30 کیلومتر، احداث و آسفالت راه‌های روستایی به طول 173 کیلومتر و احداث یک دستگاه تقلذطع غیرهمسطح در محور خرم‌آبادبروجرد(روستای پل هرو) است.

این مسئول اضافه کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها، تاثیر زیادی در ارتقاء ضریب ایمنی در سطح راه‌های استان و کاهش نقاط پرحادثه واقع در محورهای مواصلاتی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: علاوه بر پروژه‌های حوزه راه، در حوزه مسکن نیز 7704 واحد مسکن مهر در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز، کوهدشت، ازنا، نورآباد، الشتر، پلدختر و دوره با استفاده از 4600 میلیارد ریال شامل تسهیلات بانکی و سهم آورده متقاضیان در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز