رشیدیان خبر داد؛

اختصاص هفت درصد از بودجه های عمرانی استان به مشهد۲۰۱۷

۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۴:۵۲
کد خبر: ۳۶۷۹۴۶
اختصاص هفت درصد از بودجه های عمرانی استان به مشهد۲۰۱۷
استاندار خراسان رضوی گفت: به مناسبت این روزهای فرخنده یک هزار و 277 پروژه توسط 33 دستگاه اجرایی و 36 شهرداری استان با اعتباری بالغ بر دو هزار و 207 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان با بیان این که شهرداری مشهد در این زمینه طلایه دار ارگان ها و دستگاه ها از حیث اعتباری است، افزود: شهرداری مشهد با اضافه کردن 300 میلیارد تومان پروژه به 717 میلیارد تومان اعتبار اولیه اعلامی، مبلغ خود را به هزار و 96 میلیارد تومان افزایش داد.

وی بزرگترین پروژه افتتاحی این ایام را طرح توسعه خط یک قطار شهری مشهد و اتصال آن به فرودگاه شهید بین المللی هاشمی نژاد دانست و بیان داشت: با افتتاح این طرح ملی امتداد مترو تا ایستگاه فرودگاه برای نخستین بار در کشور اجرایی خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان این که شهرداری مشهد و اداره کل صنعت، معدن و تجارت بیشترین تعداد پروژه ها را به خود اختصاص داده اند، تصریح کرد: بیشترین تعداد پروژه های افتتاحی نیز مربوط به شرکت مخابرات با 416 پروژه و اعتباری بالغ بر 41 میلیارد و 900 میلیون تومان است.

وی همچنین از افتتاح پنج هزار و 161 واحد مسکن مهر در استان خبر داد و یادآور شد: از این تعداد سه هزار و 57 واحد با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد و 900 میلیون تومان در شهر جدید گلبهار و دو هزار و 104 واحد با 52 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در شهرهای بالای 25 هزار نفر واقع شده است.

وی عنوان کرد: در مجموع 32 پروژه در سطح یک و با اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان، 149 پروژه در سطح دو و میزان اعتبار بین یک تا 10 میلیارد تومان، 345 پروژه در سطح سه و بین 100 میلیون تا یک میلیارد تومان اعتبار و 751 پروژه نیز در سطح کمتر از 100 میلیون تومان اعتبار طبقه بندی شده است.

رشیدیان همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار شهرآرا مبنی بر چگونگی اهمال برخی از سازمان ها و ارگان ها در خصوص رخداد مشهد2017 اظهارکرد: بر اساس مصوبه باید 3 درصد بودجه های عمرانی استان به مشهد2017 تعلق می گرفت که این موضوع امسال فراتر از این میزان رفت و این سهم به بیش از هفت درصد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز