سرخرود میزبان نشست شهرداران شهرهای ساحلی مازندران

۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۴:۱۹
کد خبر: ۳۶۸۱۲۱
سرخرود میزبان نشست شهرداران شهرهای ساحلی مازندران
با توجه به رویکرد مناسب در حوزه برنامه ریزی شهری شهرداری سرخرود میزبان نشست شهرداران شهرهای ساحلی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سرخرود؛ این نشست در راستای هم اندیشی شهرداران شهرهای ساحلی با رویکرد برنامه ریزی شهری همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در روز دوشنبه 12 بهمن ماه در شهرداری سرخرود برگزار می گردد.

سیدمهدی موسوی نژاد، شهردار شهر ساحلی سرخرود، گفت: شهر سرخرود به موجب تجربیات موفق در حوزه برنامه ریزی و مدیریت شهری به عنوان شهر پایلوت جهت برشمردن دستاوردها و اقدامات صورت گرفته شده از سوی اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران انتخاب شده و میزبان شهرداران شهرهای ساحلی محمودآباد، فریدونکنار، نور، ایزدشهر، رویان می باشد.

وی گفت: شناخت درست ظرفیت های بالقوه شهر و تبدیل آن به فرصت های بالفعل جهت استفاده شهروندان و گردشگران از رویکردهای اساسی شهرداری و شورای اسلامی شهر در تدوین برنامه های جامع شهری برای توسعه روز افزون شهر سرخرود بوده است.

وی افزود: یکی از مولفه های برنامه ریزی شهری توسعه پایدار است که رشد همه جانبه شهر در حوزه های مختلف فرهنگی و عمرانی و خدماتی و محیط زیست را بیانگر است.

شهردار سرخرود مهمترین بحث در برنامه ریزی شهرهای ساحلی مازندران را شناخت موانع و مشکلات عنوان کرد و گفت: ترافیک و بالا بودن ارتفاع آبفای سطحی عنوان کرد.

موسوی نژاد افزود: این نشست با حضور مهندس عسگری، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران، برگزار می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز