در مراسمی با حضور استاندار؛

گلزار شهدای قزوین گلباران شد

۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۸:۵۸
کد خبر: ۳۶۸۲۵۶
گلزار شهدای قزوین گلباران شد
همزمان با آغاز دهه فجر، در مراسم نمادین و با حضور استاندار، قدمگاه ورود امام‌خمینی(س) به میهن اسلامی در گلزار شهدای قزوین گلباران شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی صبح امروز در حاشیه مراسم گلباران قدمگاه ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در گلزار شهدا در سخنانی بیان کرد: ایام الله مبارک دهه فجر را تبریک عرض می کنم، امروز یک روز خجسته و نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است در این روز امام عزیز انقلاب خود را آغاز کردند.

استاندار قزوین در ادامه تاکید کرد: باید از انقلاب اسلامی صیانت کرد و همه تلاش کنند تا در مسیر انقلاب باشند و از مسیر انقلاب منحرف نشوند و در این مسیر به ریسمان الهی که همان ولایت است چنگ زنند.

وی افزود: با رهنمودهای مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی در مسیر تعالی و رو به رشدی قرار دارد و با صلابت و شادابی پیام خود را به دنیا اعلام می کند.

همتی بیان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی است که توانست با شادابی و نشاطی که با خود به همراه داشت، دنیا را به حرکت درآورده و با وجود دشمنان آشکار و پنهان خود توانست مسیر تکامل و ترقی را ادامه داده و بر دشمنان چیره شود.

همتی در پایان گفت: در شرایط فعلی همه باید از انقلاب اسلامی صیانت کرده و در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و با پیروی و تبعیت از ولایت فقیه مسیر و راه انقلاب را ادامه دهند.

ضمن ادای احترام به جایگاه و قدمگاه لحظه ورود امام راحل در 12بهمن سال 57 در ادامه با حضور در حرم مطهر امامزاده حسین(ع) و مزار شهدای شهر قزوین، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز