امام جمعه پلدختر:

دهه فجر انقلاب اسلامی سر آغاز طلوع اسلام رهایی ملت ایران از یوغ ظالمان بود

۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۴:۲۹
کد خبر: ۳۶۸۳۹۸
دهه فجر انقلاب اسلامی سر آغاز طلوع اسلام  رهایی ملت ایران از یوغ ظالمان بود
امام جمعه پلدختر گفت: دهه فجر سر آغاز طلوع اسلام و رهایی ملت ایران از یوغ ظالمان، ستمگران و اهریمنان و خاستگاه ارزش های اسلامی بود .

به گزارش خبرنگار برنا در پلدختر ، حجت الاسلام محمد سوری در نخستین روز از دهه فجر در دیدار فرماندار و مسوولان اجرایی شهرستان پلدختر با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجرافزود رمز ماندگاری و جوهره انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است که همواره نسبت به آن و توطئه های همه جانبه دشمن توجه شده است .

وی با بیان این که فجر مقدمه ای برای رسیدن به اهداف بلند مدت است گفت: انقلاب ما یک واقعیت تاریخی است که زمینه ساز اتصال طلوع به ظهور است آنچه موجب پیروزی می شود صبر است و کسی که صبور باشد موفق است و انقلاب اسلامی ما این گونه بود .

امام جمعه پلدختر افزود: در طول تاریخ انقلاب های متعددی وجود داشته یکی از انقلاب هایی که دنیا را متحول کرد انقلاب پیامبر بود که در زمان گرایش به طایفه گری و بروز عقاید باطل افرادی را تحویل جامعه دادند که در ایثار و مردانگی حرف اول را می زدند .

وی با بیان این که استکبار ستیزی در فطرت و سرشت انسان نهفته است گفت: در سال 1342 مردم ما علیه ظلم و ستم قیام کردند و ایستادند و حاضر نشدند ظالمان و حاکمان بی دین که چیزی از خود نداشتند بر این مردم حاکمیت کنندو با روی کار آمدن امام مردم به رهبری امام خمینی (ره) قیام کردند.

وی افزود: صفات حسنه و اثراتی که خوبان دارند در جامعه بروز و ظهور پیدا کرده و آنچه که باعث ثبات نظام شده است اتحاد است بین خودتان را اصلاح کنید که آنچه مایه امید می شود این است که با هم اختلاف نداشته باشید .

امام جمعه پلدختر گفت: اگر افتراق باشد در سلیقه است یکی از راه های سلطه استکبار این بوده که بین مومنین اختلاف باشد ، هر جا که مشاهده می شود یک کشور مسلمان استکبار را پذیرفته بین آنها اختلاف است .

حجت الاسلام سوری افزود: وقتی علیه ظلم قیام می شود به طور طبیعی مشکلات در سر راه بوجود می آید که در این صورت انسان باید در این مشکلات صبور باشد ما باید اعتماد به نفس و خود باوری داشته باشیم .

وی تصریح کرد: در فرهنگ ما ، کشته شدن در راه دین شهادت است که بهترین صفت است ، اگر استکبار بخواهد حاکم شود این باور را در ما ایجاد می کند که شما نمی توانید و باید به قدرت های شرق و غرب تکیه کنید .

وی گفت:امام آمد و خود باوری و اعتماد را در مردم ایجاد کرد و هیمنه پوشالی آمریکا را شکست و ایران با حرکت خود در سال 57 ابهت و هیبت استکبار جهانی را شکست .

حجت الاسلام سوری افزود: طلوع اسلام با انقلاب پیامبر (ص) آغاز شد و ظهور آن نیز در حکومت مهدوی است ، آغاز انقلاب اسلامی به عنوان فجر،  مقدمه و تمرینی برای رسیدن به انقلاب و حکومت  امام عصر (عج) است . 

وی با بیان این که حکومت ما منشا آن دین و برگرفته از دین است گفت: این حکومت از مساجد و با محوریت روحانیت آغاز شده ومسوولان بیشتر حضور یافته و دستاوردهای نظام را بیان کنند .

وی افزود: مدیر و مسوول باید از خود فعالیت نشان دهد دهه مبارک فجر باید مشخص باشد نسبت به آن بی تفاوت نباشید و این هنر را داشته باشید ، بعضی ها در فضای انقلاب نیستند که این زیبنده یک مسوول در نظام اداری نیست .

امام جمعه پلدختر گفت: مسوولان باید ازخود تحرک و هنر و فعالیت نشان دهند و اگر نمی توانند خود را کناربکشند و میدان را به افرادی که تواناترهستند واگذار کنند .

فرماندار پلدختر گفت: آغاز دهه فجر روز تجلی و انفجار ارزش ها است و روز انفجار نور ، طلوع اسلام و آغاز سربلندی و سرافرازی ملت ایران است .

نورالدین درمنان افزود: انقلاب اسلامی ، آغاز حرکتی دوباره برای ملتی آزاد به صورت قطبی جدا ازسایر قطب های جهان با محوریت اسلام و روحانیت و اراده توده های ملت بود .

وی گفت: انقلاب اسلامی پیروزی خون بر شمشیرو حق علیه باطل بود و امروز ما به عنوان خادمان نظام بر اساس خدمت و خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان و نفی سلطه بیگانه گام برداریم .

وی افزود: ایام مبارک دهه فجر فرصت مناسبی برای بازگو کردن دستاوردهای نظام و ایجاد روحیه نشاط در بین مردم است که انقلاب عزت ، اعتبار ، آبرو ، شرف و حریت و آزادگی داد اگر کسی در راستای آرمان های امام و شهدا حرکت کند در واقع دفاع از موجودیت خود است ، انقلاب بر ما منت دارد و ما بر کسی منت نداریم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز