نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان

انقلاب اسلامی دو شاخص حکومت‌داری، جمهوریت و اسلامیت مبنی بر تکیه‌ بر مردم را برای دنیا مشخص کرد

۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۳:۳۴
کد خبر: ۳۶۸۴۱۳
انقلاب اسلامی دو شاخص حکومت‌داری، جمهوریت و اسلامیت مبنی بر تکیه‌ بر مردم  را برای دنیا مشخص کرد
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت:: امروز انقلاب اسلامی دو شاخص حکومت‌داری، جمهوریت و اسلامیت مبنی بر تکیه‌ بر مردم و توجه به دستورات دین را برای دنیا مشخص کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،آیت‌الله سید احمد میرعمادی صبح امروز در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: نخستین روز از دهه فجر و روز ورود امام خمینی(ره) به وطن، سرآغاز حیات مجدد اسلام در جهان تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی الهی و تحول‌آفرین در دنیا بود، افزود: باید بدانیم در این شرایط حساس تاریخ چه نقشی را باید ایفا کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: نخستین دستاورد عظیم انقلاب اسلامی ایران مطرح‌ شدن اسلام به‌‌عنوان یک قدرت تعیین‌کننده در جهان اسلام است؛ قبل از انقلاب دنیا، دو بلوک شرق و غرب بر جهان حاکم بود، چیزی به‌نام دین وجود نداشت و مسلمانان در جهان جایگاهی نداشتند.

وی اضافه کرد: امروز دین در زندگی مردم نقش اساسی دارد و اسلام در برابر جبهه استکبار قرار دارد و عظمت اسلام در دنیا به‌گونه‌ای است که تمام شیطنت‌های استکبار مربوط به اسلام هراسی است.

میرعمادی با اعلام اینکه دین تأمین‌کننده نیازهای زندگی مردم و اداره‌کننده جهان است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران معجزه الهی بود که توسط امام خمینی(ره) اتفاق افتاد و اسلام ناب به دنیا معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز اسلام به‌‌عنوان تنها آیین نجات‌بخش به دنیا معرفی می‌شود؛ 37 سال قبل، استکبار و آمریکا چیزی را به‌نام اسلام قائل نبودند ولی امروز غرب به‌‌ناچار با اسلام کنار آمده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: امروز در اروپا صدها مرکز و مؤسسه اسلامی دایر شده است و در آفریقا هزار مدرسه علمیه ایجاد شده است به‌‌طوری که در شرق و غرب ندای اسلام بلند است.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی امروز آن‌‌قدر قدرتمند شده است که پنج قدرت دنیا در مقابلش زانو می‌زند؛ انقلاب اسلامی در مسیر درست حرکت می‌کند؛ یک نمونه آن، دانشجویان خط امام خمینی(ره) توانستند لانه جاسوسی را تسخیر و آمریکایی‌ها را دستگیر کنند حال بعد از 37 سال نیروی دریایی سپاه، آمریکایی‌هایی را که به سرزمین ایران تجاوز کردند دستگیر کردند.

میرعمادی با بیان اینکه این اقدام مسیر صحیح انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد، افزود: آمریکایی‌ها در مقابل نیروهای نظامی ایران عاجز هستند؛ چقدر فرق است بین این دو حادثه، آمریکایی‌ها هواپیمای مسافربری ما را در خلیج فارس سرنگون می‌کنند و رئیس‌جمهور آمریکا در برابر کشتن مردم بی‌گناه نشان افتخار می‌دهد ولی رهبر فرزانه انقلاب به نیروی دریایی که توانستند آمریکایی‌ها را بازداشت کنند نشان افتخار می‌دهد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران الگوی جدیدی از حکومت و مدیریت در جهان است؛ تا قبل از پیروزی انقلاب، حکومت و مدیریت به‌معنای تسلط و حاکمیت بر مردم بود ولی با پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل به حکومت خدمتگزار و مسئولیت خدمتگزاری شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: در حال حاضر حکومتی مبنی بر عدالت، صداقت، دوستی، خدمت و برکت بر اسلام حاکم است به‌گونه‌ای که تأثیرپذیری حاکمان و دولتمردان در دنیا در امر خدمتگزاری نتیجه انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی دو شاخص حکومت‌داری، جمهوریت و اسلامیت مبنی بر تکیه‌ بر مردم و توجه به دستورات دین را برای دنیا مشخص کرد.

میرعمادی خاطرنشان کرد: کشورهایی که در طول تاریخ یک انتخابات برگزار نکردند الآن دنبال این هستند که یک انتخابات برگزار کنند و غربی که دنبال دموکراسی بود متوجه شد که دموکراسی‌اش غلط است.

وی با اشاره به اینکه امروز الگوی مدیریت همان الگوی خدمتگزاری است، گفت: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی تبدیل همه چالش‌ها و همه تهدیدها به فرصت است به‌‌طوری‌که انقلاب اسلامی در طول این مدت دچار تهدید و چالش‌های فراوانی شد و جنگ را بر ما تحمیل کردند ولی انقلاب اسلامی این تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار داشت: مانور دریایی ارتش که انجام شد قدرت‌‌نمایی‌اش به‌برکت هشت سال دفاع مقدس بوده است و تحریم‌هایی که طی 37 سال بر ایران شده است تبدیل به خوداتکایی و اعتمادبه‌نفس شده است.

وی افزود: پیشرفت‌های هسته‌ای، علمی، پژوهشی و پزشکی نشان از عظمت ایران اسلامی دارد بنابراین اگر تحریم را امروز یک چالش بدانیم باید به‌دنبال فرصت تبدیل و توجه به سیاست اقتصاد مقاومتی بود.

نماینده ولی‌فقیه عنوان کرد: ایران اسلامی فعالیت‌های هسته‌ای خود را حفظ کرد و چالش‌ها را برداشت؛ متأسفانه بعضی‌ها به‌دنبال مواضع و چالش‌ها هستند در صورتی که فعالیت‌های هسته‌ای ایران و برجام به نتیجه رسید و چالش‌های پیش رو برداشته شد.

وی بیان کرد: یکی از تهدیدهای دشمن مسئله انتخابات است، گویا بعضی‌ها می‌خواهند انتخابات را به چالش بکشانند در حالی که تمام انتخاباتی که در ایران برگزار شد یک افتخار برای این نظام بوده است.

میرعمادی تصریح کرد: امسال در هفتم اسفندماه انتخابات باشکوه، باعظمت، سالم، سربلند و سرنوشت‌ساز را به سرمنزل مقصود خواهیم رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز