فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

تشکیل قرارگاه امام علی(ع) ویژه برگزاری انتخابات در قم

۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۸:۲۳:۱۰
کد خبر: ۳۶۸۵۳۴
تشکیل قرارگاه امام علی(ع) ویژه برگزاری انتخابات در قم
فرمانده انتظامی استان قم گفت: پلیس قم در انتخابات اسفندماه با راه‌اندازی قرارگاه امام علی(ع)، در بخش‌های ستادی، امدادی و پشتیبانی طبق یک برنامه روزشمار به وظایف تعیین شده اهتمام خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار کاظم مجتبایی با اشاره به سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در بهمن 57 اظهار کرد: این مهم سرآغاز افتخار مهمی برای نه تنها کشور بلکه برای کل دنیاست.

وی افزود: در 12 بهمن 57 امام راحل پس از سال‌ها به میهن اسلامی بازگشت و سکان کشور را به دست گرفت و در 22 بهمن ماه، انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست و پیروز شد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در دهه فجر کشور از تاریکی‌ها به سمت نور هدایت شد گفت: این نظام که با خون هزاران شهید به ثمر رسید دستاوردهایی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و...برای ما به ارمغان داشت.

وی افزود: انقلاب اسلامی با کنار زدن فرهنگ شرق و غرب، فرهنگ عزت‌مند اصیل اسلامی را به کشور بازگرداند.

مجتبایی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی کشور در مسائل اقتصادی کاملاً وابسته بود افزود: آن شرایط اقتصادی تنها برای عده‌ای خوب بود اما بخش عمده‌ای از مردم در محرومیت زندگی می‌کردند.

وی گفت: روحیه سلحشوری، خود اتکایی و تکیه بر توانمندی‌های داخلی موجب شد اقتصاد وابسته جای خود را به عدالت اجتماعی داده و کشور در این مسیر حرکت کند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه دستاورد سیاسی انقلاب پایبندی به شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بود ادامه داد: مردم حتی در دور افتاده‌ترین نقاط کشور در سرنوشت خود دخیل هستند.

وی گفت: در گذشته انتخابات فرمایشی بود اما امروز مردم نقشی تعیین کننده در انتخابات دارند و این رهاوردی بزرگ است.

مجتبایی با تاکید بر اینکه نباید فرهنگ واقعی که معیار ارزش‌هاست دستخوش دخالت بیگانگان شود، افزود: نباید فرهنگ بیگانه به کشور بازگشته و به روزگاری برسیم که مردم فرهنگ غرب را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تکیه بر توانمندی‌های داخلی است و دفاع از این دستاورد تعیین کننده است.

فرمانده انتظامی استان قم سپس بر ضرورت دانش و بینش در موضوع انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخاب افراد باید آگاهانه باشد و کسانی برگزیده شوند که دفاع از ارزش‌ها در دستور کارشان باشد.

مجتبایی با اشاره به لزوم ارتقاء بینش سیاسی و تحقیق در موضوع انتخابات اظهار کرد: پلیس قم در انتخابات اسفندماه با راه‌اندازی قرارگاه امام علی(ع)، در بخش‌های ستادی، امدادی و پشتیبانی طبق یک برنامه روزشمار به وظایف تعیین شده اهتمام خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز