سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان:

طرح جامع همه‎نگر شهر زاهدان در دست بررسی قرار دارد

۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۶:۴۴
کد خبر: ۳۶۸۷۰۳
طرح جامع همه‎نگر شهر زاهدان در دست بررسی قرار دارد
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح جامع همه‎نگر شهر زاهدان در دست بررسی است، لازمه اجرای موفق طرح‌ها و پروژه‌ها، مشارکت مردمی است و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان، نشست کارگروه توانمندسازی اقتصادی و مشارکتی مردمی ستاد بازآفرینی محدوده‌ها و محله‌های هدف استان در محل سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

 

رئیس کارگروه توانمندسازی اقتصادی و مشارکتی مردمی با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در عرصه بین‌المللی و دیپلماسی سیاسی با رهبری مقام معظم رهبری و تدبیر رئیس‌جمهوری و وزیر امور خارجه به موفقیت‌های خوبی دست‌یافتیم و ورود رئیس‌جمهور چین و هیئت همراه و رفع تحریم‌ها، خود نشان از رونق اقتصادی است.

 

وی با بیان اینکه، 51 درصد جمعیت استان را روستاییان تشکیل می‌دهند، گفت: مهاجرت روستاییان به شهرها یکی از مهم‌ترین دلایل رشد حاشیه‌نشینی است و لازم است با برنامه‌ریزی صحیح در روستاها اشتغال مناسب را ایجاد کنیم.

 

غلامرضا مالکی با بیان اینکه، طرح جامع همه‎نگر شهر زاهدان در دست بررسی است، افزود: بدون توجه به رشد و توسعه انسانی، توسعه پایدار امکان‌پذیر نیست و لازمه اجرای موفق طرح‌ها و پروژه‌ها، مشارکت مردمی است و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز