شهردار ارومیه فرا رسیدن دهه فجر را تبریک گفت

۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۳۰:۱۹
کد خبر: ۳۶۸۷۲۶
شهردار ارومیه فرا رسیدن دهه فجر را تبریک گفت
محمد حضرت پور شهردار ارومیه با صدور پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، متن پیام شهردار ارومیه به شرح زیر است :

ماه بهمن، یادآور مجاهدت هایی است که در طول سالهای مبارزه مردم ایران پاشیده شد و به مرور  ریشه دواند و بزرگ شد و اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است که با باروری آن به فردایی روشن می اندیشیم.

دهه فجر آرمان ملتی است که برای برپایی ارزش های اصیل خود قیام کرد و با نثار خون خود نهال انقلابی را آبیاری کرد که با گذشت سی و هفت سال از طلوع آن، همچنان برای همه مردم آزاده و اصیل جهان شایسته عزت و احترام و الگوی عملی مردم سالاری دینی است.

اینک پس از گذشت سی و هفت سال از انقلاب اسلامی و در سایه فوانین و حمایت های مقام معظم رهبری و برچیده شدن ساختمان زشت تحریم ها، ایران اسلامی در آستانه آینده ای امید بخش و روشن قرار دارد و در رسیدن به اهداف و آرمانهای معمار کبیر انقلاب بیش از پیش پایداری می کند.

اینجانب به نوبه خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان به حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس، فرا رسیدن سی و هفتمین بهار انقلاب و سالروز طلوع آفتاب ایمان و امید ایران اسلامی را به محضر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) ، ملت قهرمان ایران بویژه مردم شهید پرور و ولایت مدار  ارومیه تبریک عرض می نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز