نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان میرجاوه برگزار شد

۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۵:۲۷
کد خبر: ۳۶۸۷۹۲
نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان میرجاوه برگزار  شد
هم‌ زمان با آغاز دهه فجر نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در شهرستان میرجاوه افتتاح شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا  از سیستان و بلوچستان، به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر، نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در شهرستان میرجاوه افتتاح شد و ادارات و سازمانهای دولتی در این نمایشگاه به معرفی دستاوردهای خود پس از انقلاب پرداختند.

مسئول اجرایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ،هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ انقلاب عنوان و بیان داشت: این نمایشگاه همزمان با سالروز ورود امام خمینی به کشور افتتاح شد و تا پایان ایام الله دهه فجر ادامه خواهد داشت.

محمد سالاری افزود: این نمایشگاه متشکل از 18 غرفه مختلف می باشد که غرفه آموزش و پرورش به معرفی مشاغل بومی شهرستان می پردازد، معرفی سبک زندگی عشایر، غرفه ادارات مختلف که به  معرفی دستاوردهای ادارات می پردازند، غرفه انرژی هسته ای و نانو از جمله غرفه های موجود در این نمایشگاه هستند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه یزرگ کتابخوانی و ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان مرکز بهداشت میرجاوه از جمله فعالیت های این نمایشگاه می باشد.

سالاری تاکید کرد: عملکرد و دستاوردهای مختلف ادارات پس از انقلاب در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است و معرفی این دستاوردها به مردم و دانش آموزان و ترویج فرهنگ بومی و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی با تکیه بر صنایع دستی و محصولات بومی شهرستان از اهداف برپایی این نمایشگاه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز