در بازدید از شهرک مهرگان صورت گرفت؛

ابراز رضایت معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه مسکن مهر استان

۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۵۶:۵۳
کد خبر: ۳۶۹۰۴۲
ابراز رضایت معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه مسکن مهر استان
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از پروژه مسکن مهر شهرک مهرگان از روند اجرایی طرح ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد پژمان صبح امروز از بخش های مختلف مسکن مهر شهرک مهرگان بازدید کرد و گفت: با وجود پیشرفت های خوبی که در مسکن مهر استان صورت گرفته ولی نباید به همین انداز بسنده کرد.

وی افزود: هنوز با درجه مطلوب فاصله داریم و همه باید تلاش کنند بهترین ها را برای مردم فراهم کنند و دولت نیز تمام توان خود را در راستای تکمیل پروژه مسکن مهر گذاشته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: دولت باید برای انتقال مردم از کلانشهرها و مراکز شهری به حاشیه شهرها اعتبار و منابع خاصی تخصیص دهد تا نقاط سکونتی حومه ای به محلی برای زندگی مطلوب برسد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن افزود: باید تلاش شود مردم راغب به سکونت در این سکونتگاه ها شوند و پذیرفته نیست در حوزه زیرساختی، حمل و نقل و ایمنی در اینگونه شهرک ها مردم دچار مشکل شوند.

پژمان تصریح کرد: باید به گونه ای عمل شود که مردم بدون هرگونه استرس و اضطرابی با آرامش در این شهرک ها زندگی کنند.

وی تاکید کرد: در اجرای پروژه مسکن مهر همدلی و مشارکت نیاز است و موضوعات نباید تفکیک بین دستگاهی شود و همه باید وارد شوند تا کار به نحو احسن پایان یابد.

نظر شما