همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر:

۲ حلقه چاه آب شرب و خط انتقال در علی آباد کتول به بهره برداری رسید

۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۶:۱۱
کد خبر: ۳۶۹۲۲۲
۲ حلقه چاه آب شرب و خط انتقال در علی آباد کتول به بهره برداری رسید
همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر 2حلقه چاه آب شرب و خط انتقال به طول علی آباد کتول با اعتبار 25 میلیارد ریال با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان علی آباد کتول به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر 2حلقه چاه آب شرب و خط انتقال به طول علی آباد کتول با اعتبار 25 میلیارد ریال با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان علی آباد کتول به بهره برداری رسید.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در آیین افتتاح 2 حلقه چاه آب شرب و خط انتقال علی آباد کتول بیان کرد: با بهره برداری از این 2 حلقه چاه که عملیات اجرایی آن از سال 91 آغاز شده بود، 35 لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شرب این شهرستان افزوده می شود.

مهندس ابوالفضل رحیمی با اشاره به خط انتقال آب شرب از محل حفر این چاه ها تا محل مصرف مشترکان به طول 6 کیلومتر، اظهار کرد: نیاز آب شرب 4 هزار مشترک منطقه غرب علی آباد کتول که پیش از این با مشکل تامین آب مواجه بودند، بر طرف می شود.

در ادامه مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان علی آباد کتول با تشریح سایر پروژه های در دست اقدام این امور، عنوان کرد: عملیات حفر، تجهیز و راه اندازی 3 حلقه چاه و خط انتقالی به طول 4 کیلومتر نیز آغاز شده که امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز، در سال 95 به بهره برداری برسد.

محمد جعفر مزیدی اصلاح و توسعه 7 کیلومتر از شبکه آب شرب شهری و اصلاح انشعاب فرسوده 600 مشترک تحت پوشش این اداره را از دیگر اقدامات انجام شده در ماه های اخیر برشمرد.

مدیر امور آب و فاضلاب علی آباد کتول تصریح کرد: امیدواریم با به ثمر نشستن تلاش های همکاران مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان، بتوانیم گامی موثر جهت ارائه خدمات مطلوب و در خور شان مردم این شهر بر داریم.

در پایان احمد تجری فرماندار شهرستان علی آباد کتول ضمن قدردانی از تلاش ها ی مدیرعامل و مجموعه شرکت آب وفاضلاب استان گلستان اظهار داشت با عنایت به بهره برداری 2 حلقه چاه آب شرب و خط انتقال امیدواریم بخشی از مشکلات تامین آب شرب این منطقه حل شود.

 

نظر شما