مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

پیگر مطالبات ورزش بانوان هستیم

۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۴:۲۵
کد خبر: ۳۶۹۲۵۲
پیگر مطالبات ورزش بانوان هستیم
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: پیگیر مطالبات ورزشی بانوان هست و ورزش بانوان با اعتبارات اندک هم توانایی موفقیت در عرصه های مختلف را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمود محمودی‌نیا صبح امروز در شورای عالی ورزش استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار کرمان به بخش ورزش بانوان ورود کرده‌ایم.

محمودی‌نیا بیان داشت: ظرفیت و توانمندی ورزش بانوان استان کرمان بالاست و توفیقات خوبی در ورزش بانوان در برنامه‌های همگانی و ورزش قهرمانی داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز داشت: تیم‌های فوتسال، کبدی و هندبال بانوان استان کرمان طی سال جاری به لیگ برتر راه یافتند.

محمودی‌نیا از قهرمانی بانوان ورزشکار کرمانی در مسابقات آسیایی خبر داد و یادآور شد: جشن قهرمانی لیگ برتر توسط تیم فوتبال بانوان سیرجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارگروه‌هایی با موضوع ورزش بانوان در استان کرمان تشکیل شده است، ادامه داد: دستگاه‌ها با توجه به کمبود منابع مالی می‌توانند از بودجه‌های عمرانی دستگاه‌ها برای بخش سلامت و ورزش هزینه کنند.

این مسئول عنوان کرد: آموزش و پرورش استان کرمان جایگاه حدود 600 هزار کودک و نوجوان است و برنامه ورزشی باید در این دوران برای آنها پیش‌بینی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: زهرا نعمتی ورزشکار قهرمان کرمانی به عنوان پرچمدار رقابت‌های المپیک انتخاب شده است.

وی یادآور شد: در زمینه جذب حامی مالی و اسپانسر برای تیم‌های قهرمانی پیگیری‌هایی باید از سوی مسئولان صورت گیرد و هزینه ورزش بانوان پایین است و آنها قانع هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز