همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر:

پروژه پل قدس اردبیل کلنگ زنی شد

۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۳۹:۳۸
کد خبر: ۳۶۹۵۷۳
پروژه پل قدس اردبیل کلنگ زنی شد
پروژه پل قدس اردبیل با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در سومین روز از دهه فجر کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در آیین کلنگ زنی این پروژه گفت: این پروژه بزرگ می تواند تحول بزرگی از نظر سیمای شهر و رفع مشکل ترافیک اردبیل ایجاد کند که البته باید در یک چارچوب زمان بندی مشخص به سرانجام برسد.

علی آذرنژاد افزود: در اجرای چنین پروژه های تحول آفرینی، نیاز به مشارکت مردم است که نسل های آینده نیز از برکات آنها بهره مند خواهند شد و برای ایجاد امید در دل مردم می توان بر اساس فاز بندی مشخص اجرا و هر فاز جداگانه به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: با اجرای تقاطع غیرهمسطح ایستگاه سرعین و پل قدس ترافیک مسافران عبوری دیگر به مرکز شهر انتقال نیافته و بخشی مشکلات موجود کاهش خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اضافه کرد: دولت تدبیر و امید از اجرای پروژه های گره گشا در زمینه عمران شهری حمایت می کند چرا که احداث پارک و بهسازی معابر جزو وظایف روزانه شهرداری می باشد که باید به نحو مناسب انجام شود اما هدف گذاری دولت اجرای پروژه های بزرگ و تاثیرگذار است.

آذرنژاد همچنین گفت: گسترش فضای سبز شهری و احداث خیابان ها می تواند در زندگی شهری و معضل های آن از جمله ترافیک اثرگذار باشد؛ گرچه استان از معضلی مانند ترافیک در امان است اما تدبیر ایجاب می کند تا در مدیریت شهری آینده نگری صورت گیرد.

نظر شما